بازیکنان تکن 8 از اضافه شدن بتل پس به این بازی 70 دلاری ناراضی هستند

به گزارش وبلاگ طفره، به تازگی بازیکنان تکن 8 از اضافه شدن بتل پس به این بازی 70 دلاری با عنوان Tekken Fight Pass ابراز ناراحتی نموده اند.

بازیکنان تکن 8 از اضافه شدن بتل پس به این بازی 70 دلاری ناراضی هستند

لازم به ذکر است که در جریان اخیر Tekken Talk، توسعه دهندگان بازی فاش کردند که ویژگی تازه به نام فایت پس قرار است به بازی آید. طبق توضیحات منتشر شده، فایت پس مانند بتل پس در بازی های سرویس محور عمل می نماید که در آن ها بازیکنان در بازه زمانی مشخص شده می توانند با انجام ماموریت های روزانه و هفتگی در بخش آنلاین، سطح خود را افزایش دهند که به نوبه خود به آن ها امکان می دهد آیتم های مختلفی را بدست آورند. مانند بسیاری ازبتل پس های بازی های دیگر، فایت پس دارای یک سری آیتم رایگان و یک ردیف برای آیتم های پولی است که در آن شاهد آیتم های لوکسی هستیم و بازیکنان بعلاوه می توانند سکه های تکن دریافت نمایند و از آن ها برای خرید آیتم ها در فروشگاه تکن استفاده نمایند.

این خبر خشم بعضی از بازیکنان را برانگیخته است زیرا آن ها احساس می نمایند که با پرداخت 70 دلار برای یک بازی نباید شاهد اضافه شدن تراکنش های خرد در آن باشند. این در حالی است که تکن 8 در 26 ژانویه امسال عرضه شد و حدود یک ماه بعد از عرضه، باندای نامکو (Bandai Namco) پرداخت هایی درون برنامه ای را به همراه یک فروشگاه که در آن آیتم ها را می توان با پول واقعی خریداری کرد، به بازی اضافه نمود.

با توجه به نظرات کاربران یوتیوب و پست های متعدد در ساب رددیت تکن، به نظر می رسد که بسیاری از بازیکنان احساس می نمایند که اضافه شدن بتل پس یک اقدام نه چندان جالب از سوی سازندگان است. است. کاربری در یوتیوب بیان نموده که اگر می دانست که سازندگان چنین برنامه هایی دارند، هرگز نسخه کالکتورز بازی را نمی خرید. او بعلاوه بیان نموده که سازندگان استریت فایتر 6 حداقل این نجابت را داشته اند که از قبل این موضوع را به بازیکنان بگویند.

کاربر دیگری بیان نموده که سازندگان با این بازی با قیمت کامل و 70 دلاری طوری رفتار می نمایند که انگار رایگان است. فرد دیگری نوشته که نسخه آلتیمیت بازی را خریداری نموده و معتقد بوده که تمام محتوای الحاقی را با بتل پس دریافت خواهد نمود. بسیاری نیز صداقت سازندگان را زیر سوال برده و اعلام نموده اند که آن ها دانسته که اگر از قبل از عرضه این موضوع را اعلام می کردند، با واکنش های منفی بسیاری روبرو می شدند.

در حالی که ژانر بازی های مبارزه ای در حال حاضر در شرایط خوبی نهاده شده است و مهم ترین بازی های تازه این سبک یعنی مورتال کامبت 1، استریت فایتر 6 و تکن 8 همگی مورد تحسین منتقدین نهاده شده اند، هر سه بازی نیز به علت تراکنش های خرد پس از عرضه خود مورد انتقاد نهاده شدند. به عنوان مثال یک ماه پس از انتشار، مورتال کامبت 1 به علت اضافه شدن محتوای Halloween fatality که برای باز کردن قفل آن 12 دلار هزینه احتیاج بود، جنجال به پا کرد.

این در حالی است که استریت فایتر 6 به خاطر یک کراس اوور با سری لاک پشت های نینجا که شامل لباس های تازه، لوازم جانبی، شکلک ها و موارد دیگر بود و برای خرید همه آیتم های باید چیزی حدود 100 دلار هزینه می کردید، مورد انتقاد نهاده شد. در هر صورت باید دید که واکنش سازندگان به این انتقادها چگونه خواهد بود.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازیکنان تکن 8 از اضافه شدن بتل پس به این بازی 70 دلاری ناراضی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان تکن 8 از اضافه شدن بتل پس به این بازی 70 دلاری ناراضی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید