نام این شاسی بلند نو ژاپنی ایرانی است ، عکس

به گزارش وبلاگ طفره، نیسان اولین تیزر رسمی جدیدترین مدل قشقایی را منتشر و بعضی از به روز رسانی های بیرونی و داخلی را فاش کرد. فیس لیفت این شاسی بلند کامپکت در تاریخ 17 آوریل در اروپا به نمایش درخواهد آمد و در ماه های آینده به سایر بازارها وارد خواهد شد.

نام این شاسی بلند نو ژاپنی ایرانی است ، عکس

امیرمسعود عابدین: نسل سوم نیسان قشقایی در سال 2021 معرفی گردید و اکنون پس از سه سال، آماده به روز رسانی و فیس لیفت است. نام این کراس اوور از یک قوم ایرانی برگرفته شده است.

نمای جلویی با جلوپنجره بزرگتر که به وسیله مجموعه تازهی از چراغ های LED احاطه شده، تغییر نموده است. سپر جلو با ورودی های مثلثی بزرگتر اصلاح شده که جلوه سه بعدی قوی تری را ایجاد می نمایند.

اصلاحات دیگر شامل رینگ های تازه و روکش بدنه تازه اطراف چرخ ها است. تصویر نمای پشتی هنوز فاش نشده است.

در حالی که عکس های فضای داخلی خودرو بسیار تاریک هستند، اما هنوز هم می توانیم کابین دیجیتالی و فرمان را ببینیم. مدل نهایی قشقایی دارای یک نمایشگر کیلومترشمار 12.3 اینچی، صفحه نمایش 9 اینچی اطلاعات-سرگرمی و یک صفحه نمایش 10.8 اینچی هدآپ خواهد بود. با این حال، به نظر می رسد که روکش داشبورد تازه باشد. می توان تصور کرد که تجهیزات از نظر امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر خواهند شد.

انتظار تغییرات قابل توجهی در قوای محرکه خودرو وجود ندارد، چرا که نیسان قشقایی در حال حاضر مجموعه ای از پیشرانه های هیبریدی ملایم و هیبریدی کامل را ارائه می دهد. موتور پایه 1.3 لیتری توربوشارژ و هیبریدی ملایم، 138 اسب بخار قدرت فراوری می نماید، در حالی که نسخه پرچمدار e-Power دارای پیشرانه 1.5 لیتری برای فراوری 187 اسب بخار قدرت همراه با موتور الکتریکی است. نیسان تایید نموده که نسخه تمام الکتریکی قشقایی پس از سال 2025 عرضه خواهد شد، اگرچه این نسخه بر اساس پلتفرم متفاوت و اختصاصی برقی ساخته خواهد شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ طفره مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "نام این شاسی بلند نو ژاپنی ایرانی است ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام این شاسی بلند نو ژاپنی ایرانی است ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید