اتفاق جالب در سری آ: حضور بوفون در یووه بیشتر از سن دروازه بان ساسولو!

به گزارش وبلاگ طفره، استفانو توراتی، دروازه بان ساسولو، امروز اولین حضور خود در رقابت های سری آ. را تجربه می کند و این در حالی است که زمانی که بوفون اولین بازی خود برای یوونتوس را انجام داد، این دروازه بان به دنیا هم نیامده بود.

اتفاق جالب در سری آ: حضور بوفون در یووه بیشتر از سن دروازه بان ساسولو!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ طفره، دو تیم یوونتوس و ساسولو از ساعت 15 به وقت ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آندره آ کونسیلی به دلیل مصدومیت نمی تواند در دروازه ساسولو قرار بگیرد و جیانلوکا پیولو نیز هنوز به مرز آمادگی نرسیده و به همین دلیل کادر فنی این تیم تصمیم گرفته که از دروازه 18 ساله تیم جوانان خود برای بازی امروز در برابر صدرنشین رقابت های سری آ.

استفاده کند. او نه تنها پیش از این هرگز در سری آ. بازی نکرده بلکه اولین حضور او در ترکیب یک تیم بزرگسال نیز به حساب می آید. توراتی در تاریخ 5 سپتامبر 2001 (5 شهریور 1380) در میلان به دنیا آمده است.

این در حالی است که حریف امروز او در دروازه یوونتوس، جیانلوییجی بوفون است که اولین بار در تاریخ 26 آگوست 2001 (4 شهریور 1380) پیراهن این تیم را بر تن کرد. این بازی با نتیجه 0 - 4 به سود یوونتوس برابر ونزیا به انتها رسید. بوفون امروز ششصد و چهل و پنجمین بازی خود را انجام می دهد و تنها دو بازی تا رکورد 647 بازی مالدینی فاصله دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اتفاق جالب در سری آ: حضور بوفون در یووه بیشتر از سن دروازه بان ساسولو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق جالب در سری آ: حضور بوفون در یووه بیشتر از سن دروازه بان ساسولو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید