توخل: در رختکن به بازیکنانم گفتم فرصتی داریم که همه به آن حسادت می کنند

به گزارش وبلاگ طفره، سرمربی تیم فوتبال چلسی از موفقیت تیمش برای فتح جام جهانی باشگاه ها، این قهرمانی را تحقق یک رؤیای بزرگ برای خودش و شاگردانش دانست.

توخل: در رختکن به بازیکنانم گفتم فرصتی داریم که همه به آن حسادت می کنند

به گزارش وبلاگ طفره، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل پالمیراس برزیل در وقت های اضافه فینال جام جهانی باشگاه ها در شهر ابوظبی امارات و کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها به لطف گل دیرهنگام کای هاورتس از روی نقطه پنالتی در دقیقه 117 گفت: در رختکن قبل از شروع بازی به بازیکنانم گفتم که این یک فرصت ایده ال است. همه به ما به خاطر داشتن این فرصت حسادت می کنند. پسر بچه که بودیم رؤیای همه ما حضور در فینال هایی این چنینی بود. این یک فرصت بسیار خاص بود و ما نمی خواستیم حسرتش به دل مان بماند.

توخل درباره شیوه پیروزی تیمش هم گفت: برای اینکه در دقایق پایانی بازی به گل برسید به شانس نیاز دارید اما ما هم بی وقفه تلاش کردیم و دست از تلاش برای رسیدن به گل نکشیدیم و تسلیم نشدیم. ما از حریف پیش افتادیم و فزونی مان را از دست دادیم اما هرگز دست از حمله نکشیدیم. به همین دلیل فکر می کنم که این پیروزی حق مان بود اما قبول دارم که برای زدن چنین گل های دیرهنگامی شانس هم لازم است.

سرمربی آلمانی درباره اینکه آیا هموطنش برای زدن پنالتی در دقیقه 117 استرس داشته است، تأکید کرد: هاورتس؟ او در ظاهر بدون استرس پشت توپ ایستاده بود اما بدون شک برای زدن این ضربه استرس داشته است. او می دانست که پای چه چیزی در میان است اما آمارش برای گلزنی از روی نقطه پنالتی خوب است. من هم به او اعتماد کردم و از این بابت خوشحالم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توخل: در رختکن به بازیکنانم گفتم فرصتی داریم که همه به آن حسادت می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: در رختکن به بازیکنانم گفتم فرصتی داریم که همه به آن حسادت می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید