زاهدی: می خواهیم مقابل استقلال قدرت گل گهر را نشان دهیم، همواره حسرت آن 7 امتیاز را می خوریم

به گزارش وبلاگ طفره، مدافع تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: مقابل استقلال دنبال تساوی نیستیم و فقط برای برد بازی خواهیم کرد.

زاهدی: می خواهیم مقابل استقلال قدرت گل گهر را نشان دهیم، همواره حسرت آن 7 امتیاز را می خوریم

مسیح زاهدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ طفره، در ارتباط با برد تیمش برابر صنعت نفت گفت: احتیاج مبرمی به برد داشتیم تا اختلاف را با تیم های بالایی کمتر کنیم. صنعت نفت با اینکه در مسابقات قبلی نتایج خوبی گرفته بود ولی برابر ما نتوانست مثل بازی های قبل باشد. گل گهر تیم برتر میدان بود و خدا را شکر که 3 امتیاز مهم گرفتیم تا انگیزه زیادی برای رقابت های بعدی داشته باشیم.

وی با اشاره به ملاقات یکشنبه آینده تیمش برابر استقلال بیان کرد: بازی آسانی در پیش نداریم ولی انگیزه زیادی داریم تا استقلال را در خانه اش شکست دهیم. بازی رفت هم مساوی شد که بعدها 3 امتیاز را به استقلال دادند، حالا می خواهیم نشان دهیم که کیفیت فنی بالایی داریم و حتی در خانه استقلال هم دنبال برد هستیم و به تساوی هم فکر نمی کنیم. می خواهیم در این بازی قدرت فنی گل گهر را نشان دهیم.

زاهدی در پاسخ به این پرسش که آیا گل گهر می تواند سال جاری سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؟ گفت: اگر 7 امتیاز را از ما کم نمی کردند الان تیم سوم جدول بودیم و همواره بابت این امتیازهایی که از گل گهر کم شد حسرت می خوریم. از آغاز لیگ مدعی قهرمانی بودیم ولی کسر 7 امتیاز همه چیز را به هم ریخت. با این حال کوشش می کنیم تا در 10 بازی پایانی برترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زاهدی: می خواهیم مقابل استقلال قدرت گل گهر را نشان دهیم، همواره حسرت آن 7 امتیاز را می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاهدی: می خواهیم مقابل استقلال قدرت گل گهر را نشان دهیم، همواره حسرت آن 7 امتیاز را می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید