زمینه سازی ها برای خواهرخواندگی و تبادل سرمایه گذاری بین شهرهای سمنان و بجنورد

به گزارش وبلاگ طفره، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان ملاقات کردند و پیشنهادهایی از جمله خواهرخواندگی و تبادل سرمایه گذاری بین این 2 شهر مطرح شد.

زمینه سازی ها برای خواهرخواندگی و تبادل سرمایه گذاری بین شهرهای سمنان و بجنورد

رییس شورای اسلامی شهر سمنان در ملاقات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با همتایان خود در سمنان گفت: خواهر خواندگی بین دو مرکز استان سمنان و خراسان شمالی می تواند مقدمه مناسبی برای همکاری های مشترک بین دو سمنان و بجنورد باشد.

علی همتی اضافه نمود: تفاهم نامه در حوزه گردشگری بین این دو شهر و برقراری ارتباط تخصصی و نشست های مشورتی کمیسیون ها با یکدیگر می تواند انجام پذیرد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر سمنان نیز گفت: تبادل سرمایه گذاری می تواند بین دو شهر سمنان و بجنورد برقرار گردد و یکی از آنها می تواند در اختیار قرار دادن بخشی از پارک کومش به شهرداری بجنورد برای سرمایه گذاری باشد و در مقابل شهرداری سمنان نیز در شهر بجنورد طرح سرمایه گذاری اجرا کند.

حسین موسوی پیشنهاد داد: سمنان از نظر امکانات درمانی در شرایط مناسبی قرار گرفته است و ایجاد گردشگری سلامت یکی از مورادی است که می تواند تقویت گردد و همین این راستا با شهر بجنورد و برای مردم این شهر می تواند خدمت رسانی داشته باشد.

رییس شورای اسلامی شهر بجنورد هم در این نشست گفت: شهرهای سمنان و بجنورد هر دو در معبر مسافران و زائران هستند و تبدیل شدن از معبر به مقصد گردشگری، هدف مشترک هردو شهر است.

جمشید عین بیگی اعلام کرد: استان خراسان شمالی با تردد نزدیک به 25 میلیون مسافر به عنوان گذری برای مسافران است، هر دو شهر برای اینکه توقف مسافران و راهنمایی را از کمربندی به داخل شهر داشته باشند باید برنامه ریزی هایی انجام دهند..

وبلاگ طفره سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زمینه سازی ها برای خواهرخواندگی و تبادل سرمایه گذاری بین شهرهای سمنان و بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه سازی ها برای خواهرخواندگی و تبادل سرمایه گذاری بین شهرهای سمنان و بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید