نیم فصل خوبی پشت سرنگذاشتیم

به گزارش وبلاگ طفره، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند معتقد است تیمش به علت پشت سرنگذراندن نیم فصل خوب در نیمه اول نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد، اما در نیمه دوم به هماهنگی بهتری رسیدند و پیروزی میدان شدند.

نیم فصل خوبی پشت سرنگذاشتیم

محمد کشاورز، امروز (یکشنبه 5 دی ماه) پس از رجحان 3 برصفر تیمش در دربی اصفهان از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود، به ویژه در نیمه دوم در نیمه اول نتوانستیم خوب بازی کنیم و علت آن این بود که ما نیم فصل خوبی را پشت سرنگذاشته بودیم و بازیکنان خود را به طور کامل در اختیار نداشتیم.

وی اضافه نمود: در نیمه اول بازیکنان تیم به خوبی نمی توانستند یکدیگر را در زمین پیدا نمایند؛ اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم و مدیریت بازی در اختیار تیم ما بود و پاسکاری های خوبی انجام شد. سپاهان تیم سخت کوشی است و ضمن احترام بسیار زیادی که برای سپاهان قائل هستم؛ اما تیم ما مستحق این پیروزی بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در مورد اعتراض به داوری گفت: سعی کردیم در آرامش کار خود را انجام دهیم و در کار داوری دخالت نکنیم، اما زمانی که ما با آرامش کار می کنیم انتظار داریم تیم های دیگر نیز این گونه رفتار نمایند و در پی امتیاز گرفتن با فشار بر روی داور نباشند، افضل و باغبانباشی از اساتید من هستند و استخوان خورد نموده فوتسال هستند و من برای آنها احترام زیادی قائل هستم.

وی در مورد ترکیب تیمش در این بازی اعلام کرد: در تیم ما مهم نیست چه کسی بازی می نماید، مهم تیم است و نتیجه گرفتن سعی کردیم نفراتی که در زمین یکدیگر را بهتر پیدا می نمایند در کنار هم قرار دهیم و از هر دو ترکیب تیم راضی هستم و هر کدام از بازیکنان که به میدان رفتند فوق العاده خوب و موثر بازی کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نیم فصل خوبی پشت سرنگذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیم فصل خوبی پشت سرنگذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید