گفتگوی صمیمی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای منطقه با سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی

به گزارش وبلاگ طفره، مهندس سید مهدی نقوی سرپرست سازمان،در روزهای پایانی سال، در فضایی صمیمی با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای منطقه به مصاحبه پرداخت.

گفتگوی صمیمی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای منطقه با سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی

مهندس سید مهدی نقوی سرپرست سازمان،در روزهای سرانجامی سال، در فضایی صمیمی با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای منطقه به مصاحبه پرداخت.

در این جلسه که معاونین و مدیریت های مرتبط در سازمان،حضور داشتند،سرپرست سازمان با تصریح بر اینکه ما خود را از شما و خدمتگزار شما می دانیم و براین اساس طرح های توسعه ای برنامه ریزی و اجرا می شود،گفت: با تمام توان پیگیری برطرف مسائل بوده و در این جهت از همه ظرفیت های ملی جهت تأمین نیازها و برطرف نمودن دغدغه های اهالی منطقه استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است در این دیدار که در نوع خود ظرف سالهای اخیر در این سطح در سازمان کم سابقه بوده،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای منطقه در حضور سرپرست سازمان،در خصوص مسائلی همچون عمران روستایی،اشتغالزایی،اعطای اعتبارات جهت توسعه خوداشتغالی در حوزه هایی مانند بوم گردی،به اظهار نظر پرداخته و مقرر شد،مباحث مطروحه با همکاری دو طرف بنا به اولویت در دستور کار قرار گیرد.

لازم به ذکر است در سرانجام با اهدای لوح تقدیر از همکاری های نمایندگان اهالی منطقه، از سوی سرپرست سازمان تجلیل به عمل آمد.

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

منبع: خبرگزاری آریا

به "گفتگوی صمیمی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای منطقه با سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی صمیمی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای منطقه با سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید