12مدل از پرفروش ترین درب ضد سرقت

به گزارش وبلاگ طفره، استفاده از درب ضد سرقت مجذوب کننده باعث آرامش منزل و زیبایی فضای داخلی می گردد که در هنگام خرید درب ضد سرقت این موضوع حائز اهمیت می باشد. ما در این مقاله پرفروش ترین مدل های درب ضد سرقت مجموعه اهورا درب را معرفی می کنیم که به ببیندگان یاری کند که انتخاب برای آن ها آسان تر گردد.

12مدل از پرفروش ترین درب ضد سرقت

درب ضد سرقت مدرن

یکی از سبک هایی که چند سالی است بسیار پر هوادار شده است سبک مدرن می باشد که تنوع این دسته از محصولات بسیار زیاد می باشد که معمولا از طرح های ترکیبی استفاده می گردد مانند رنگ پوششی و رنگ های چوب طبیعی که ترکیب این دو باعث ایجاد طرحی مجذوب نماینده می گردد.

این درب ها که به تازگی بین مردم جا باز نموده است و می توان برای درب ورودی آپارتمان و درب لابی نیز مورد استفاده قرار گیرد در ابعاد مختلف قابل سفارشی می باشد که مشتریان عزیز می تواند متناسب با درب درب ویلا یا درب آپارتمان خود از این درب ها با تنوع مدل و رنگ بالا سفارش بدهند که نمونه از این درب را مشاهده می کنید.

درب ضد سرقت فلزی

وقتی از پر فروش ترین ها صحبت می کنیم نمی توان از درب های فلزی صحبت نکرد. این درب ها علاوه عامل زیبایی ، عامل کاربردی هم دارد. درب ضد سرقت رویه فلزی به علت داشتن ورق فلزی برای رویه درب و کیفیت رنگ بالای درب که الکترواستاتیک کوره ای و رنگ ضخیم می باشد که در در مقابل خراش و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد.

درب رویه فلزی در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف و در مقابل تابش نور خورشید و بارش باران ماندگاری بالایی دارد و مناسب استفاده در محیط و منطقه ها شرجی و مرطوب می باشد مانند منطقه ها جنوبی کشور استان هرمزگان ، استان خوزستان ، استان سیستان و بلوچستان که در مجاورت دریا می باشند و گرمای زیادی دارند از درب ضد سرقت فلزی برای ورودی ساختمان و آپارتمان مورد استفاده قرار می گیرد. برای مشاهده تمام محصولات درب ضد سرقت فلزی روی لینک کلیک کنید.

درب ضد سرقت سفید

رنگ سفید همواره از رنگ های محبوب بین خریداران و مشتریان بوده است چه در داخلی و چه درب ضد سرقت رنگ سفید جزء انتخاب اول بسیاری از دوستان بوده است. علت اصلی که از رنگ سفید برای درب ساختمان یا درب واحد استفاده می نمایند هماهنگی رنگ سفید با محیط داخلی منزل یا نمای ساختمان و روشن کردن محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

مجموعه اهورا درب رنگ سفید را با انواع چوب های طبیعی مثل گردو ترکیب کرد و طرح های مدرن و جدیدی را بوجود آورد که بسیار مورد استقبال مدرن پسندان قرار گرفته است که نمونه ای از این درب ها را مشاهده می کنید. برای مشاهده تمام محصولات درب ضد سرقت سفید روی لینک کلیک کنید.

درب ضد سرقت قهوه ای

چوب طبیعی همواره هواداران خود را بین درب های ضد سرقت و داخلی داشته است . درب ضد سرقت قهوه ای که با روکش چوب طبیعی ساخته شده اند. درب هایی که با چوب طبیعی راش ، بلوط یا چوب گردو در مدل های ساده و برجسته قابل فراوری می باشد.

چوب های پس از لایه شدن به صورت ورق بر روی پنل های ام دی اف پرس می گردد که برای طرح های برجسته می توان از پروفیل های چوبی متناسب با روکش رویه استفاده کرد که در این صورت قابلیت اجرا طرح های بسیار زیادی را می دهد. درب ضد سرقت روکش چوب اهورا درب که هواداری بین کلاسیک پسندان دارد ، قابلیت تغییر رنگ به قهوه ای روشن و قهوه ای سوخته را دارد که با توجه به نمای ساختمان و رنگ محیط داخلی قابل تغییر رنگ می باشد که نمونه از این دسته از محصولات را مشاهده می کنید.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق

به "12مدل از پرفروش ترین درب ضد سرقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12مدل از پرفروش ترین درب ضد سرقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید