احمدزاده: با درایت کی روش قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست، ژاپن قدرت جام جهانی را ندارد

به گزارش وبلاگ طفره، محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت که ایران می تواند با عبور از سد ژاپن به فینال مسابقات جام ملت های آسیا برسد.

احمدزاده: با درایت کی روش قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست، ژاپن قدرت جام جهانی را ندارد

محمد احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ طفره، در مورد عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا 2019 و صعود به مرحله نیمه نهایی عنوان نمود: قابل پیش بینی بود که ایران با این پتانسیل به نیمه نهایی صعود کند و خیلی ها چنین انتظاری را از تیم داشتند. تیم ملی قبل از جام جهانی پوست اندازی کرد و با شرایطی بسیار خوب وارد مسابقات جام ملت های آسیا شد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تیم ما می تواند به فینال برسد. با درایت و توانایی های مربی ای مثل کی روش، قهرمانی در جام ملت ها دور از دسترس نیست.

وی با اشاره به دیدار نیمه نهایی برابر ژاپن که روز دوشنبه برگزار می گردد، توضیح داد: ژاپن قدرت جام جهانی را ندارد، آنها در این جام تغییرات نسبتا زیادی داشته اند و طبیعتا هدف های خاص خودشان را برای آینده دنبال می نمایند. به نظر من عبور از ژاپن سخت نیست و اگر با شکست دادن این تیم به فینال برویم، تقابل با قطر می تواند سخت ترین بازی برای ما باشد. قطر تیم خوبی است و شانس زیادی برای رفتن به فینال دارد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در رابطه با وضعیت این تیم در لیگ دسته اول گفت: بازیکنان خوبی داریم که مهمترین کار را آنها انجام می دهند. همواره مسائل و کمبودهای زیادی وجود داشته است ولی کوشش می کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احمدزاده: با درایت کی روش قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست، ژاپن قدرت جام جهانی را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدزاده: با درایت کی روش قهرمانی در آسیا دور از دسترس نیست، ژاپن قدرت جام جهانی را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید