استقلال مقابل تیم های بزرگ آسیب پذیر است

به گزارش وبلاگ طفره، صادق ورمزیار در مصاحبه با خبرنگاران گفت: شفر فصل گذشته تیم خوبی را ساخته و پرداخته کرد اما در این فصل و با گذشت 10 هفته از مسابقات هنوز نتوانسته تیمی را به میدان بفرستد که ارائه دهنده یک فوتبال روان و جذاب باشد.

استقلال مقابل تیم های بزرگ آسیب پذیر است

وی اضافه کرد: بازیکنان خارجی که در این فصل جذب استقلال شده اند فاقد کیفیت لازم هستند. طارق همام قدری بهتر از آن دو نفر دیگر است اما واقعا برای خرید گرو و نیومایر توجیهی وجود ندارد. در گنجینه آموزشگاه استقلال ذخایر گرانبهایی هستند که تک تک آنها این قابلیت را دارند که در تیم بزرگ استقلال مورد استفاده قرار گیرند و تیم از حضور آنها ضرر نکند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: در گذشته نفراتی مثل سید مجید حسینی، محسن کریمی، امید نورافکن و خیلی های دیگر از تیم های پایه استقلال در تیم بزرگسالان تبدیل به ستاره شده اند. الان هم بازیکنانی مثل رضا آذری، صیاد منش، طاهرخانی، قائدی، آقایی و... بازیکنان جوانی هستند که اعتماد به آنها ضرر نخواهد داشت. حالا این بازیکنان خارجی با هر توجیهی جذب شده اند، وقتی کیفیت آنها تعیین شد این همه اصرار به بازی دادن آنها برای چیست؟

ورمزیار توضیح داد: متاسفانه استقلال در مقابل تیم های بزرگ آسیب پذیر نشان داده است. پایه گل های السد و سپاهان از سمت راست دفاعی ما گذاشته شد. این مشکل را ما مقابل السد دیدیم و مقابل سپاهان هم تکرار شد که این نشان می دهد در این مدت این مشکل همچنان پابرجا مانده است.

مدافع پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: البته من نقدها خود را انجام دادم این را هم باید بگویم که شفر فصل گذشته هم ثابت کرد که می تواند تیم را بازسازی کند. امیدوارم اتفاقات این فصل منجر به این نشود که شفر را تنگنا قرار دهیم. باید همچنان به شفر اعتماد کنیم و با مهیا کردن بستر مناسب اجازه بدهیم او کارش را بکند و امیدوار باشیم که این تیم مجددا به اوج بازگردد.

پیشکسوت استقلال در ادامه بیان داشت: بابت فاصله امتیازی هم که با صدر جدول ایجاد شده نباید خیلی نگران بود. این فاصله امتیاز را در صورتی که استقلال به خود آید و به روال فصل قبل بازگردد در بازیهای باقی مانده تا خاتمه فصل می توان جبران کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال مقابل تیم های بزرگ آسیب پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مقابل تیم های بزرگ آسیب پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید