بخش نامه های مدیریت فضای مجازی برای ادارات شاهرود ارسال شد

به گزارش وبلاگ طفره، محمد کرم محمدی صبح پنج شنبه در نشست امور بانوان به میزبانی فرمانداری شاهرود بابیان اینکه به عنوان مدیران این شهرستان آماده شنیدن نظرات پیرامون برطرف مسائل بانوان در حوزه شهری است، ابراز داشت: تحقیقات بسیاری پیرامون حل مسائل آسیب های اجتماعی در جوامع مختلف انجام شده اما بیشترین چالش پیش رو را فضای مجازی به خود اختصاص می دهد.

بخش نامه های مدیریت فضای مجازی برای ادارات شاهرود ارسال شد

وی بابیان اینکه بیشترین تخریب پیرامون حوزه اجتماعی را در فضای مجازی شاهد هستیم، اضافه کرد: بخش هایی از فضای مجازی باعث شد تا به سرنوشت فعلی دچار شویم بنابراین برای حل این مشکل بخش نامه هایی به ادارات مختلف و نهادهای فرهنگی سطح شهرستان شاهرود ارسال شده است.

ضرورت فرهنگ سازی برای برطرف آسیب های اجتماعی

فرماندار شاهرود بابیان اینکه در همه ادارات و دستگاه های اجرای برای مدیریت فضای مجازی کلاس ها و دوره های آموزشی مختلفی را برگزار می گردد، ابراز داشت: نتیجه ارزیابی بعد از اتمام این دوره ها و مصوبات پیرامون آن ها نشان می دهد که مدیریت فضای مجازی در جامعه به درستی عملیاتی نشده است.

محمدی ضمن بیان اینکه شروع فرهنگ سازی، برطرف آسیب های اجتماعی در مدارس است، گفت: موضوعات اجتماعی گسترده هستند لذا باید روی مبحثی کارکرد که بتوان از آن جواب گرفت. بنابراین این مهم می طلبد تا دستگاه های متولی فرهنگی شهرستان شاهرود ضرورت های فرهنگی را احصاء نمایند.

وی بابیان اینکه نقش دانش آموزان در برپایی مراسم 13 آبان باید پررنگ تر از سنوات قبل باشد، اضافه کرد: با توجه به موقعیت حساس کنونی کشور و در شرایطی که دشمنان در فکر خدشه وارد کردن به استقلال ما هستند می بایست برای نشان دادن استقامت و مقاومت برنامه هایی مانند راهپیمایی 13 آبان را با حضور پررنگ تری برگزار کنیم.

در این نشست پیرامون مسائل دانش آموزان دختر در سطح مدارس شاهرود و بسطام بحث و تبادل نظر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بخش نامه های مدیریت فضای مجازی برای ادارات شاهرود ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش نامه های مدیریت فضای مجازی برای ادارات شاهرود ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید