ذوب آهن اصفهان قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر والیبال بانوان شد

به گزارش وبلاگ طفره، تیم ذوب آهن اصفهان با برتری برابر نامی نو دیگرنماینده اصفهان، قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر والیبال بانوان شد.

ذوب آهن اصفهان قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر والیبال بانوان شد

به گزارش وبلاگ طفره، در هفته خاتمهی نیم فصل اول لیگ برتر والیبال بانوان که امروز (پنجشنبه) برگزار گردید ذوب آهن برنده داربی اصفهان شد.

در این بازی که از ساعت 15 شروع شد دو تیم نامی نو و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که در خاتمه ذوب آهن سه بر صفر به پیروزی رسید.

شاگردان صادقی در ذوب آهن ست اول این دیدار را به راحتی و با نتیجه 25 بر 14 برنده شدند. در ست دوم هر چند نامی نو عملکرد بهتری داشت اما نتیجه را 25 بر 22 واگذار کرد و ست سوم نیز با برتری ذوب آهن به خاتمه رسید.

ذوب آهن با پیروزی در تمام بازی های خود قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر بانوان شد.

در دیگر بازی این هفته تیم پیکان موفق شد مبنا تجارت کاسپین را شکست دهد. پیکان هر سه ست بازی را با نتایج 25 بر 14، 25 بر 19 و 25 بر 20 به پیروزی رسید.

این تیم با پیروزی در چهار بازی و یک شکست برابر ذوب آهن نایب قهرمان نیم فصل اول شد.

علاوه بر این دیدار تیم های توپکا بابلسر و شهرداری سمنان هم با پیروزی نماینده بابلسر به خاتمه رسید.

شهرداری سمنان که بدون هیچ امتیازی در قعر جدول قرار گرفته است با نتایج 25 بر 16، 25 بر 11 و 26 بر 24 برابر توپکا مغلوب شد. با این نتیجه شاگردان شهرزاد ریاضی در توپکا جای نامی نو اصفهان را در رده سوم جدول گرفتند.

جدول رده بندی لیگ برتر ذوب آهن اصفهان 14 امتیاز پیکان تهران 13 امتیاز توپکا بابلسر 9 امتیاز نامی نو اصفهان 6 امتیاز مبنا تجارت کاسپین 3 امتیاز شهرداری سمنان بدون امتیاز

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ذوب آهن اصفهان قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر والیبال بانوان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن اصفهان قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر والیبال بانوان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید