علی حمودی: کوشش برای گل نخوردن، با بازی دفاعی فرق دارد

به گزارش وبلاگ طفره، مدافع تیم فوتبال پیکان تاکید نمود که این تیم تدافعی بازی نمی کند.

علی حمودی: کوشش برای گل نخوردن، با بازی دفاعی فرق دارد

علی حمودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ طفره، در خصوص شرایط پیکان بعد از آخرین بازی برابر سپیدرود که با برد شاگردان مجید جلالی همراه بود گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و با شکست دادن سپیدرود 15 امتیازی شدیم تا در رده چهارم قرار بگیریم. در این 8 بازی می توانستیم بیشتر هم امتیاز بگیریم، ولی تا الان هم عملکرد خوبی داشتیم و سعی می کنیم این روند را ادامه دهیم. مسئله مهم برای ما این است که یک روند صعودی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه برخی معتقدند پیکان دفاعی فوتبال بازی می نماید مطرح نمود: در فوتبال روز جهان بسیاری از تیم ها هدفشان این است که ابتدا گل نخورند و سپس دنبال گل زدن هستند. این موضوعی است که خیلی از تیم ها دنبالش هستند و کوشش برای گل نخوردن، با بازی دفاعی فرق دارد. ما هم کوشش می کنیم تا اول دروازه مان را بسته نگه داریم و سپس دنبال گل زدن باشیم. اعتقاد من این است که پیکان دفاعی فوتبال بازی نمی نماید و هر تیمی سبک خاص خودش را دارد.

مدافع راست تیم پیکان در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد: سال گذشته هم می توانستیم سهمیه بگیریم اما در یک مقطع امتیازهای حساسی از دست دادیم. حالا هم این پتانسیل را داریم که سهمیه بگیریم ولی باید از تجربیات فصل گذشته بهترین استفاده را ببریم. تیم خوبی داریم و قطعاً کوشش می کنیم تا در کورس تیم های بالای جدولی باشیم ولی مهم این است که خوب نتیجه بگیریم. بازی بعدی ما هم با پرسپولیس است و امتیاز دریافت از این تیم برای ما خیلی مهم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علی حمودی: کوشش برای گل نخوردن، با بازی دفاعی فرق دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی حمودی: کوشش برای گل نخوردن، با بازی دفاعی فرق دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید