کمالی پور: قیمت خیار در تهران 8000 و در کرمان 1400 تومان است

به گزارش وبلاگ طفره، نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: نرخ خیار سبز دسترنج کشاورزان نجیب و مظلوم جنوب استان کرمان، کیلویی 1400 تومان است اما این محصول در پایتخت بین کیلویی 6 تا 8 هزار تومان خرید و فروش می گردد.

کمالی پور: قیمت خیار در تهران 8000 و در کرمان 1400 تومان است

به گزارش وبلاگ طفره، یحیی کمالی پور در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس به وزیر جهاد کشاورزی، متذکر شد: شما در تهیه نهاده های کشاورزی به کشاورزان یاری چندانی نکردید. در حالی که در فصل برداشت محصول در جنوب استان کرمان قرار داریم کشاورزان با بی سر و سامانی دست و پنجه نرم می نمایند.

عضو هیات رییسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ادامه داد: این تعارض قیمت و تفاوت، چه توجیهی دارد و شما چه کاری را در این خصوص انجام می دهید؟ چرا تا امروز برای سر و سامان دادن به بخش کشاورزی اقدامی انجام نداده اید؟

وی همچنین در تذکری به هیات رییسه مجلس گفت: طبق ماده 24 آئین نامه داخلی وظیفه دارید از اقتدار مجلس و شأن نمایندگان دفاع کنید. چرا در مقابل این هجمه ای که از تریبونهای رسمی و غیررسمی نسبت به مجلس و نمایندگان شد، سکوت نموده اید؟ هر نماینده ای که مشکل دارد، وظیفه دارید با وی برخورد کنید و به مردم هم نتیجه آن را اعلام کنید و اگر کسی به غیر از حق، نمایندگان و صندلی مجلس را زیر سوال می برد باز شما وظیفه دارید از اقتدار و شأن آنها دفاع کنید.

کمالی پور با اشاره به نرخ تورم اعلام شده توسط مرکز آمار ایران، خطاب به رییس جمهور متذکر شد: به تازگی مرکز آمار رشد تورم را 15 درصد اعلام نمود. در شرایطی که قیمت ها دو، سه و چند برابر شده است این شاخص از کجا آمده و چگونه می خواهید به داد مردم برسید؟

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کمالی پور: قیمت خیار در تهران 8000 و در کرمان 1400 تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالی پور: قیمت خیار در تهران 8000 و در کرمان 1400 تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید