گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، افشارزاده: در ژیمناستیک، همیشه احتمال مصدومیت وجود دارد، نباید ریسک می کردیم

به گزارش وبلاگ طفره، دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک گفت: عدم حضور 5 ورزشکار ایرانی در این مسابقات، اتفاقی بود که نباید رخ می داد، چرا که در ژیمناستیک همیشه احتمال مصدومیت وجود دارد.

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، افشارزاده: در ژیمناستیک، همیشه احتمال مصدومیت وجود دارد، نباید ریسک می کردیم

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ طفره از اندونزی، بهرام افشارزاده درباره مسابقات ژیمناستیک بازی های آسیایی و حضور ایران با چهار ورزشکار در بخش تیمی گفت: رقابت های ژیمناستیک آسیایی جاکارتا، مسابقاتی با کیفیت بسیار بالا بود. حضور قدرت های بزرگ ژیمناستیک جهان سبب گردیده که سطح این مسابقات به اندازه رقابت های جهانی بالا باشد.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک کشورمان ادامه داد: عدم حضور 5 ورزشکار ایرانی در این مسابقات، اتفاقی بود که نباید رخ می داد، زیرا ژیمناستیک رشته سنگینی است و فشار زیادی به پای ژیمناست وارد می گردد و هر آن امکان مصدومیت وجود دارد. به همین خاطر نباید این ریسک صورت می گرفت.

افشارزاده اظهار داشت: اعزام تیم 4 نفره از دست فدراسیون خارج بود و معرفی ورزشکاران توسط کمیته ملی المپیک به مسابقات صورت می گیرد.

وی در سرانجام درباره کیفیت مسابقات گفت: امکانات این رقابت ها فوق العاده بالا بود و واقعا حیف شد که نفراتی با این کیفیت نتوانستند به حق خود برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، افشارزاده: در ژیمناستیک، همیشه احتمال مصدومیت وجود دارد، نباید ریسک می کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی، افشارزاده: در ژیمناستیک، همیشه احتمال مصدومیت وجود دارد، نباید ریسک می کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید