آیا سکوهای استادیوم آزادی ناایمن است؟ ، واکنش صریح رئیس مدیریت بحران تهران

به گزارش وبلاگ طفره، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: از 72 زون استادیوم آزادی فقط 8 زون نیازمند مقاوم سازی است و بقیه زون ها از نظر سازه ای ایمن هستند.

آیا سکوهای استادیوم آزادی ناایمن است؟ ، واکنش صریح رئیس مدیریت بحران تهران

به گزارش وبلاگ طفره، امروز فینال جام حذفی ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد و دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف هم می روند. در روزهای اخیر انتشار خبری مبنی بر ناایمن بودن ورزشگاه آزادی سبب بروز نگرانی در میان شهروندان و تماشاگران شده است که علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با حضور در جمع وبلاگ طفره این موضوع را تکذیب کرد.

او گفت: در مورد شرایط ایمنی ورزشگاه آزادی بزرگنمایی های بسیاری اجرا شده و تصاویری که در فضای مجازی و در مورد ایمنی ورزشگاه آزادی منتشر شده مربوط به فینیشینگ (اقدامات مربوط به پرداخت نهایی و ....) این ورزشگاه است و هیچ ارتباطی با شرایط سازه ای ندارد.

نصیری با بیان این که مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی ارزیابی های لازم را انجام داده و مطابق با گزارش کتبی این مرکز از 72 زون ورزشگاه آزادی فقط 8 زون نیازمند مقاوم سازی هستند، تاکید نمود: از چند ماه پیش تمامی زون های ناایمن مسدود و اکنون تبدیل به کارگاه ساختمانی شده اند. برهمین اساس اکنون در مورد ورزشگاه آزادی ابهام برطرف و دقیقا مشکل بصورت شفاف بیان شده است. بعلاوه محل هایی که دارای بعضی مسائل بودند، هم اصلاح شدند. در مورد محل یا سکوی استقرار تماشاگران هیچ نگرانی بابت ایمنی و سازه ای وجود ندارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آیا سکوهای استادیوم آزادی ناایمن است؟ ، واکنش صریح رئیس مدیریت بحران تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا سکوهای استادیوم آزادی ناایمن است؟ ، واکنش صریح رئیس مدیریت بحران تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید