البرز میزبان جشنواره ملی امیرکبیر

به گزارش وبلاگ طفره، رئیس بنیاد نخبگان البرز گفت: دومین جشنواره ملی امیرکبیر با رویکرد علمی تخصصی سی ام دی ماه 1400 به میزبانی این استان برگزار می گردد.

البرز میزبان جشنواره ملی امیرکبیر

به گزارش وبلاگ طفره از البرز، محمد نبیونی، رئیس بنیاد نخبگان البرز گفت: در نخستین دوره برگزاری جشنواره ملی امیرکبیر ، دانشجویان و دانش آموختگان در گروه های فنی و مهندسی، علوم انسانی و زبان، علوم پایه، کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست و هنر آثار خود را ارسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که در دومین دوره این جشنواره علاوه بر گروه های قبلی، گروه علوم پزشکی نیز به بخش های جشنواره اضافه شده است.

رئیس بنیاد نخبگان البرز اضافه نمود: این جشنواره ظرفیت بسیار خوبی برای همکاری تنگاتگ بین دانشگاه و صنعت است.

نبیونی گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره بایستی طرح ها، خاتمه نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور خود را بر اساس حل مساله، تقاضا و احتیاج جامعه و صنعت (برای خارج از دانشگاه) تهیه و تدوین نمایند.

رئیس بنیاد نخبگان استان البرز با بیان این که شرکت نمایندگان بایستی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد باشند، اضافه نمود: بعلاوه طرح ها یا خاتمه نامه های دانشجویی که بین بازه زمانی اول مهرماه سال 1398 تا 30 مهرماه امسال دفاع شده باشند مجاز به شرکت در این جشنواره هستند.

نبیونی گفت: یکی از اهدافی که در این جشنواره دنبال می کنیم این است که بتوانیم برنامه های لازم برای عملیاتی کردن طرح های دانش آموختگان را پیگیری کنیم و از بنیاد نخبگان نیز پیگیر اختصاص امتیاز نخبگانی برای برگزیدگان جشنواره هستیم.

او اضافه نمود: طرح ها و خاتمه نامه ها در سه گروه دانشجویان برتر، اساتید برتر و دانشگاه برتر پذیرش و مورد داوری قرار گرفته و معرفی می شوند.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "البرز میزبان جشنواره ملی امیرکبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البرز میزبان جشنواره ملی امیرکبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید