امیدوارم کسی در بازی فردا آسیب نبیند، توهین به من ایرادی ندارد

به گزارش وبلاگ طفره، امیر قلعه نویی عصر سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران در نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های کشور در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: بازی فردا یک جشن فوتبالی به شمار می رود و امیدوار هستم که در این بازی به یکدیگر احترام گذاشته و بتوانیم از فوتبال لذت ببریم.

امیدوارم کسی در بازی فردا آسیب نبیند، توهین به من ایرادی ندارد

وی ادامه داد: من اینجا عنوان می کنم دوستان هرچقدر می خواهند به من توهین نمایند و این موضوع هیچ مسئله ای ندارد اما نباید به گونه ای رفتار کنیم که کسی آسیب ببیند زیرا همه کسانی که در استادیوم حضور پیدا می نمایند، فرزندان من هستند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه باید کوشش کنیم کسی در این بازی آسیب نبیند و همه از بازی لذت ببرند، توضیح داد: خوشحالم که خداوند به ما عزت می دهد و رفتارهای بعضی درباره محروم کردن ها جز خواری چیزی به دنبال ندارد زیرا تیم ما با وجود ناعدالتی ها خوب نتیجه گرفت.

به خاطر یک گوجه 20 میلیون تومان جریمه شدیم

وی با بیان اینکه هدف بعضی در این رفتارها قلعه نویی است، اضافه کرد: بدون شک اگر شخص دیگری جز من سرمربی سپاهان بود، اکنون با عدالت رفتار می شد اما به دلیل حضور من در این تیم، به خاطر یک گوجه 20 میلیون تومان جریمه شدیم.

قلعه نویی اضافه کرد: امیدوارم بازی فردا با رفتار دست طرفداران، نقطه عطفی در دو تیم باشد و بازی خوبی را ببینیم اما نباید فراموش کنیم که حق ما صعود به مرحله بعد و حضور در فینال است.

کوشش می کنیم در بازی فردا بهتر از دیدار تهران بازی کنیم

وی با بیان اینکه بازیکنان من با خودباوری، می توانند قهرمان جام حذفی شوند، گفت: به نظرم بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و می توانند مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی کسب نمایند البته تیم حریف ما هم خط هافبک خوبی دارد اما کوشش می کنیم در بازی فردا بهتر از دیدار تهران بازی کنیم و فرهنگ طرفداران خود را نشان دهیم.

سرمربی سپاهان درباره قراردادش با تیم سپاهان گفت: گزینه های اول تا سوم من سپاهان است زیرا دو تیم سپاهان و ذوب آهن و شهر اصفهان را دوست دارم و خاطرات خوبی با این تیم ها دارم. ما تیمی را تحویل گرفتیم که شرایط خوبی نداشت اما سال جاری تیم شایسته ای بود که توانست پیروزیت کسب کند و بدون شک طرفداران سپاهان در سال آینده قهرمانی می خواهند بنابراین امیدوارم یک تیم شایسته برای سپاهان فصل آینده بسته گردد.

در بازی قبلی کیانی و نویدکیا سکوها را آرام می کردند

وی با انتقاد از مسئولان کمیته انضباطی درباره رفتار بازیکنان سپاهان برای آرام کردن سکوها گفت: در بازی قبلی به درخواست حراست، کیانی و نویدکیا سکوها را آرام می کردند اما توهین های بسیاری به سمت من حواله شد و فحاشی بسیاری صورت گرفت و من واقعاً از رفتارهای تورک و حسن زاده تعجب می کنم که به جای اصل، فرع موضوع یعنی نرفتن من به نشست خبری را مطرح کردند.

قلعه نویی گفت: البته مردم ما این چیزها را می فهمند و ظلم هرگز پایدار نمی ماند بنابراین امیدوارم فردا احترام را ببینند و هیچ چیز به جز احترام از تیم ها شاهد نباشیم.

وی با بیان اینکه سپاهان سال جاری به دلیل حضور امیر قلعه نویی ضررهای زیادی را متحمل شده، اظهار داشت: امیدوارم به دلیل رفاقت من و برانکو، سکوها کمترین تنش را در بازی روز چهارشنبه دو تیم داشته باشند.

لیست بازیکنان مدنظر خود را به سپاهان نداده ام

سرمربی سپاهان درباره اینکه هنوز لیست بازیکنان مدنظر خود را به سپاهان نداده است، گفت: نه لیست خروجی و نه ورودی نداریم، در انتظار اتمام جام حذفی هستیم، باید ببینیم ما را می خواهند یا نه و اگر قرارداد بستیم، لیست مان را منتشر می کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره سرمربی جدید تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم حضور این سرمربی منشأ خیر برای فوتبال کشور باشد زیرا به دلیل خارجی بودن، او احترام بیشتری می بیند و بدون شک با این کارنامه می تواند پیروز باشد؛ البته امیدوارم سال جاری چارچوب ها معین باشد و تمرکزشان را روی تیم ملی بگذارند و سرمربی به ساختن تیم و فدراسیون به کارهای ستادی مشغول باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امیدوارم کسی در بازی فردا آسیب نبیند، توهین به من ایرادی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم کسی در بازی فردا آسیب نبیند، توهین به من ایرادی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید