باباصفری: ناامید نیستیم و برای کسب سهمیه المپیک و جهانی می جنگیم

به گزارش وبلاگ طفره، دروازه بان تیم ملی هندبال گفت: هیچ گاه ناامید نیستیم و برای کسب سهمیه المپیک و دنیا به مسابقات می رویم و با وجود گروه سخت دنبال نتیجه هستیم.

باباصفری: ناامید نیستیم و برای کسب سهمیه المپیک و جهانی می جنگیم

محسن باباصفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ طفره، در مورد دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال گفت: اردوی دوم تیم ملی برگزار گردید و بعد از آن از 20 تیر اردویی 12 روزه خواهیم داشت، البته بعد از سرانجام اردوی مرحله دوم لژیونرها راهی تیم های خود در اروپا خواهند شد و اردوی بعدی با حضور بازیکنان داخلی خواهد بود.

وی اضافه نمود: تمرینات ما در اروپا شروع می گردد و قرار شده هماهنگی لازم با باشگاه ها انجام گردد تا در صورت موافقت تیم ها، بتوانیم در اردوها و مسابقات شرکت کنیم. البته مسابقات انتخابی المپیک در تقویم دنیای است حتی در مهر ماه یک هفته زمان کمپ های تیم ملی است که در آن موقع هم می توانیم در تمرینات شرکت کنیم.

باباصفری تاکید نمود: به نظر من فدراسیون باید از اوایل فروروین کار را شروع و بچه های لیگ را دور هم جمع می کرد چون الان بچه ها خوب هستند ولی در این وقفه سه ماهه بدنشان افت نموده و اگر نتیجه می خواهیم باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

وی گفت: هیچ گاه نا امید نیستیم و برای سهمیه المپیک و دنیا به مسابقات می رویم. برای تفریح نمی رویم و با وجود گروه سخت دنبال نتیجه هستیم و خواهیم جنگید. میزبان قطر است که خود از مدعیان است و تیم خوبی است. دو ماه بعد در دی ماه انتخابی جام دنیای است که انتخابی المپیک پیش زمینه خوبی برای آن مسابقه است .

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان در مورد قراردادش با تیم شعرا در رومانی، یادآور شد: با این تیم قرارداد 3 ساله امضا کردم که این تیم در کاپ اروپا هم حضور دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "باباصفری: ناامید نیستیم و برای کسب سهمیه المپیک و جهانی می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باباصفری: ناامید نیستیم و برای کسب سهمیه المپیک و جهانی می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید