ببینید؛ بازی موبایلی جوجوتسو کایسن این ماه منتشر می گردد

به گزارش وبلاگ طفره، استودیوی Sumzap به تازگی در کنار انتشار تریلری از زمان عرضه بازی موبایلی Jujutsu Kaisen: Phantom Parade رونمایی نموده است.

ببینید؛ بازی موبایلی جوجوتسو کایسن این ماه منتشر می گردد

این تریلر که در کانال رسمی یوتیوب Phantom Parade به نمایش گذاشته شده است، اولین نگاه به گیم پلی اولین بازی اکشن و نقش آفرینی موبایلی این مجموعه را به هواداران آن می دهد. این بازی با خریدهای درون برنامه ای اختیاری، به صورت رایگان عرضه خواهد شد. تریلر ذکر شده که به وسیله ساتورو گوجو (Satoru Gojo) به عنوان یکی از شخصیت های مورد علاقه هواداران روایت می گردد و شامل کات سین، گیم پلی و رونمایی از مجموعه ای از شخصیت های محبوبی است که قرار است در این بازی حضور پیدا نمایند. استودیوی Sumzap که با فراوری انیمه جوجوتسو کایسن از شرکت MAPPA نیز درگیر است، توسعه بازی را برعهده دارد.

علاوه بر شخصیت های اصلی مانند یوجی ایتادوری، ساتورو گوجو، مگومی فوشی گورو و نوبارا کوگیساکی، این بازی سه شخصیت کاملا نو نیز دارد. وبسایت رسمی بازی نیز اخیراً تصاویری را برای ساکی ریندو، کایتو یوکی و کنسوکه ناگینو منتشر نموده است. در این میان آهنگ اصلی بازی به وسیله همان هنرمندی که تم شروعین انیمه را خلق نموده، ساخته شده است.

لازم به ذکر است که Phantom Parade تنها بازی اقتباسی در دست ساخت از این انیمه نیست، زیرا کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) در حال حاضر در حال توسعه بازی Jujutsu Kaisen: Cursed Clash است که برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و نینتندو سوییچ در دسترس خواهد بود. Cursed Clash که به عنوان یک بازی مبارزه ای PvP با حالت کوآپ آنلاین و آفلاین طراحی شده است، بازیکنان را وادار می نماید که در نقش شخصیت های مورد علاقه شان قرار گرفته و در نبردهایی تاکتیکی که سرعت بالایی دارد، شرکت نمایند. این بازی برای عرضه در 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) برنامه ریزی شده است.

سری جوجوتسو کایسن با مجموعه مانگای پیروز گگه آکوتامی (Gege Akutami) شروع شد که در مارس 2018 در صفحات Weekly Shonen Jump منتشر شد. محبوبیت این مجموعه پس از انتشار انیمه اقتباسی محبوب استودیوی MAPPA به شدت افزایش یافت و تنها در سال 2022 بیش از 12 میلیون جلد فروخت. در مجموع، جوجوتسو کایسن بیش از 80 میلیون نسخه در سراسر دنیا فروش داشته است. اولین انیمه سینمایی سری یعنی Jujutsu Kaisen 0، نیز به پیروزیت بزرگی دست پیدا کرد و در سال 2022 به یکی از پردرآمدترین فیلم های انیمیشنی ژاپنی در تاریخ تبدیل شد. فصل دوم انیمه هم اکنون در جریان است.

بازی Jujutsu Kaisen: Phantom Parade در اواخر نوامبر امسال برای اندروید و iOS عرضه می گردد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ بازی موبایلی جوجوتسو کایسن این ماه منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی موبایلی جوجوتسو کایسن این ماه منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید