برگزاری پاویون مجازی ایران در جیتکس

به گزارش وبلاگ طفره، نمایشگاه مجازی ایران همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی، پاویون مجازی ایران در جیتکس را برگزار می نماید.

برگزاری پاویون مجازی ایران در جیتکس

با همکاری نمایندگی جیتکس در ایران و نمایشگاه مجازی ایران، با هدف معرفی پتانسیل های صنعت و خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، پاویون مجازی ایران در جیتکس 2021 به صورت آنلاین برگزار می گردد.

فعالان حوزه فاوای ایرانی می توانند با استفاده از امکانات بستری نمایشگاه مجازی ایران، همزمان با برگزاری جیتکس دبی از امکان معرفی امکانات، ظرفیت ها و محصولات خود برای بازدیدنمایندگان بین المللی استفاده نمایند.

غرفه داران پاویون مجازی ایران در جیتکس 2021 از امکانات گسترده ای برای ارتباط با همکاران بین المللی، بازدیدنمایندگان و شرکت های حاضر در جیتکس برخوردار می شوند و اطلاعات آنها به صورت گسترده همزمان با برگزاری جیتکس در اختیار شرکت ها و پاویون های نمایشگاه قرار می گیرد.

پاویون مجازی ایران در جیتکس 2021 همزمان با افتتاح نمایشگاه جیتکس از تاریخ 25 مهرماه به مدت 30 روز برقرار می گردد و شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران می توانند با شرکت در این نمایشگاه از امکانات زیر برخوردار شوند:

امکان جذب سرمایه گذار خارجی از کشورهای منطقه، اطلاع رسانی محصولات و ظرفیت ها به 20 هزار شرکت فعال حوزه فاوا در منطقه غرب آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا، درج اطلاعات غرفه داران، محصولات و خدمات در دایرکتوری دیجیتال و انتشار در محل برگزاری روز فناوری ایران در مرکز تجارت جهانی دبی از مزایای حضور در پاویون آنلاین جیتکس است.

علاوه بر آن معرفی پاویون مجازی ایران در روز فناوری ایران در نمایشگاه جیتکس دبی و معرفی پاویون مجازی فاوای ایران به سفارتخانه های ایران در خارج از کشور و سفارتخانه های خارجی مستقر در ایران و معرفی پاویون مجازی فاوای ایران به پاویون های حاضر در نمایشگاه جیتکس 2021 از دیگر مزایا است.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "برگزاری پاویون مجازی ایران در جیتکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری پاویون مجازی ایران در جیتکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید