ترابیان: بازی با افغانستان و ترکمنستان محک خوبی برای تیم فوتسال زیر 20 سال است

به گزارش وبلاگ طفره، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی دیدار مقابل افغانستان و ترکمنستان را محک خوبی برای تیم فوتسال زیر 20 سال ایران دانست.

ترابیان: بازی با افغانستان و ترکمنستان محک خوبی برای تیم فوتسال زیر 20 سال است

به گزارش وبلاگ طفره و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: تیم فوتسال زیر20 سال امروز (شنبه) در اولین دیدار خود برابر ترکمنستان به میدان می رود که با انگیزه و تلاشی که از بازیکنان شاهد بودم، مطئنم که نتیجه مناسب و مطلوبی را کسب خواهد نمود.

وی اضافه نمود: این تیم سه هفته بیشتر زمان نداشت تا تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مرحله مقدماتی رقابت های زیر 20 سال فوتسال آسیا برگزار کند. مدت ها قبل طبق مدارکی که موجود است و کنفدراسیون فوتبال آسیا به آن اشاره نموده، میزبانی بر عهده ما بود و بنا بر اشتباهاتی که در AFC اتفاق افتاده بود مقرر شد تا ایران در این دوره از بازی ها حضور داشته باشد. کشورهای ایران و ترکمنستان پیش از این درخواست خود را برای میزبانی در مرحله نهایی فوتسال جوانان ارائه نموده بودند. طبق قانون، کشوری که مرحله نهایی را میزبانی می نماید دیگر در مرحله مقدماتی حضور نخواهد داشت. با این حال در قرعه کشی AFC، هم ایران و هم ترکمنستان در مرحله مقدماتی شرکت داده شده اند.

ترابیان توضیح داد: با این اوصاف اردوی تیم ملی به فوریت تشکیل و بازیکنان زیر نظر حمید شاندیزی و دیگر کادر فنی تمرینان خود را شروع کردند. 9 بازیکنی که در آرژانتین حضور داشته و چند بازیکنی که در رده سنی زیر 20 سال بودند، در کنار هم و با انگیزه تمرینات خود را برای رقابت با ترکمنستان و افغانستان برگزار کردند. این دو بازی برای ما محک بسیار خوبی خواهد بود.کادر فنی خوبی داریم و از باتجربه های ما هستند که در کنار صانعی افتخار آفرین بودند و امیدوارم که در این مسابقات موفق عمل نمایند.

وی در انتها درباره اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: تیم بزرگسالان نیز به تورنمنت اسلواکی می رود و با تیم های اسلواکی و روسیه رقابت خواهد نمود. تمرینات این تیم نیز به طور مداوم در حال برگزاری است. بنا به مشکلاتی متأسفانه بازی رفت و برگشت با برزیل را از دست دادیم . تنها برنامه ای که بعد از تورنمنت اسلواکی در دستور کاری تیم قرار گرفته است حضور در صربستان و انجام بازی تدارکاتی است که در بهمن ماه این تیم اعزام خواهد شد. در واقع بازی های دوستانه و اردوهای تدارکاتی ملی پوشان به منظور حضوری پر قدرت در رقابت های 2019 مقدماتی جام جهانی و بازی های جام ملت های آسیا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترابیان: بازی با افغانستان و ترکمنستان محک خوبی برای تیم فوتسال زیر 20 سال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابیان: بازی با افغانستان و ترکمنستان محک خوبی برای تیم فوتسال زیر 20 سال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید