رونمایی از جدیدترین محصولات ردمی ، عرضه گوشی، ساعت و تلویزیون هوشمند با قیمت های استثنایی

به گزارش وبلاگ طفره، در یک رویداد بزرگ شیائومی در هند شاهد رونمایی جهانی از گوشی هوشمند Redmi 12 5G بودیم. این تنها رویداد بین المللی از محصولات ردمی نبود، زیرا مدیران شیائومی ساعت ردمی 3 اکیتو (Redmi Watch 3 Active) را نیز روی صحنه معرفی کردند. Watch 3 با صفحه نمایش بزرگ تر و عمر باتری بیشتر ارتقا یافته است.

رونمایی از جدیدترین محصولات ردمی ، عرضه گوشی، ساعت و تلویزیون هوشمند با قیمت های استثنایی

به گزارش وبلاگ طفره و به نقل از جی اس ام آرنا، بعلاوه شاهد بودیم که Redmi 12 با 4 جی ، همراه با بعضی از محصولات دیگر شیائومی نظیر سری ایکسXiaomi Smart TV (که به رسانه اجتماعی توئیتر وابسته نیست) و هدفون های بی سیم ردمی سونیک باس 2 (Redmi SonicBass Wireless Earphones 2) به صورت محلی عرضه شد.

Redmi Watch 3 Active یک ال سی دی1.83 اینچی با وضوح 240 در 280 پیکسل و حداکثر روشنایی 450 نیت را به ارمغان می آورد. یک دکمه در کنار آن وجود دارد، در حالی که سنسور ضربان قلب و SpO2 در پایین قرار دارند.

بند این ساعت پلاستیکی است یا بهتر بگوئیم از جنس پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) است. بدنه ساعت نیز پلاستیکی است، اگرچه ردمی در طول مراسم این جزئیات را فاش نکرد، با این حال گفت که Redmi Watch 3 Active دارای پوشش NCVM است که یکی از راه های ایجاد حس فلزی در مواد غیر فلزی است. این مشکل چندان بزرگی نیست، زیرا اینا بزاری که به دست بسته می گردد، ضد آب است و از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می نماید.

Redmi Watch 3 Active در سه گزینه رنگی عرضه می گردد و بیش از 200 صفحه ساعت انتخایی به همراه دارد. ویجت ها می توانند سفارشی سازی بیشتری را با بیش از 50 ترکیب مختلف اضافه نمایند. باتری واچ 3، 289 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می تواند در صورت استفاده معمولی به مدت 12 روز و در صورت استفاده زیاد به مدرت 8 روز کار کند. این ابزاری که به دست بسته می گردد را می توان با شارژری که به صورت مغناطیسی به دوپین پوگو در پشت متصل می گردد، شارژ کرد.

گزینه های سفید و مشکی به قیت 36 دلار(یک میلیون و 800 هزار تومان) عرضه می شوند، در حالی که نوع سبز زیتونی 6 دلار (300 هزار تومان) بیشتر قیمت دارد، اما برای مدت محدود، فقط به قیمت 1.20 دلار (60 هزار تومان) بیشتر عرضه می گردد. Redmi Watch 3 Active از 3 اوت (12 مرداد) در فروشگاه های mi.com و Xiaomi Retail در دسترس خواهد بود.

بیشنر بخوانید:

  • لو رفتن اطلاعاتی درباره گوشی های سری شیائومی 13 | آمادگی برای معارفه رسمی

یک روز بعد (4 اوت، 13 مرداد)، Redmi 12 با قیمت 110 دلار (5 میلیون و 500 هزار تومان) برای نسخه 128 /4 گیگابایتی و 132 دلار(6 میلیون و600 هزار تومان) برای نسخه 128/ 6 گیگابایتی، وارد بازار خواهد شد. قیمت تلویزیون هوشمند از 330 دلار (16 میلیون و 500 هزار تومان) آغاز می گردد، در حالی که هدفون های بند گردنی 15 دلار(750 هزار تومان) قیمت دارند.

منبع: همشهری آنلاین

به "رونمایی از جدیدترین محصولات ردمی ، عرضه گوشی، ساعت و تلویزیون هوشمند با قیمت های استثنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از جدیدترین محصولات ردمی ، عرضه گوشی، ساعت و تلویزیون هوشمند با قیمت های استثنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید