سالن های مهم کنسرت و برنامه های نمایشی استانبول کدامند؟ ، راه های دسترسی به آی سی سی و اورا آرنا در استانبول

به گزارش وبلاگ طفره، آی سی سی (istanbul congress center) و اورا آرنا (ora arena) از معروف ترین سالن های فرهنگی و برگزاری کنسرت ها در شهر استانبول هستند.

سالن های مهم کنسرت و برنامه های نمایشی استانبول کدامند؟ ، راه های دسترسی به آی سی سی و اورا آرنا در استانبول

وبلاگ طفره: istanbul congress center یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و سالن های چند منظوره در شهر استانبول است. این شهر که این روزها تلاش می کند مرکز رویدادهای فرهنگی مانند کنسرت باشد و کردشگران علاقه مند به این برنامه ها را نیز به استانبول بکشاند دارای زیرساخت مناسب در این زمینه است. در ادامه برخی از این مراکز و راه های دسترسی به آن را معرفی می کنیم.

istanbul congress center یا به طور مخفف icc یکی از مراکز فرهنگی و سالن های چند منظوره در مرکز استانبول است که دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر دارد. این مجتمع چند طبقه که در مجاورت محله هاربیه محسین ارتورولول واقع شده است برای میزبانی نشست سالانه صندوق بین المللی پول و بانک جهانی در سال 2009 ساخته شده است. دسترسی به این مرکز که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است به راحتی با انواع وسایل نقلیه ممکن است. شما با اتوبوس، مترو، متربوس به راحتی می توانید به istanbul congress center بروید.

تاکسی: در هر جای شهر با دریافت تاکسی می توانید به istanbul congress center بروید. هر چند در نظر داشته باشید که تاکسی همیشه گزینه پر هزینه ای است. با تاکسی از فرودگاه استانبول (سمت اروپایی) 37 دقیقه و از فرودگاه Sabiha Gökçen (سمت آناتولی) 55 دقیقه راه است.

مترو: | می توانید خط مترو M2 Yenikapı-Hacıosman را طی کنید و در ایستگاه های Osmanman یا Taksim پیاده شوید تا به راحتی به مرکز کنگره استانبول دسترسی داشته باشید. ایستگاه های مترو عثمانبی و تاکسیم حدود 7 دقیقه با مرکز کنگره استانبول فاصله دارند. از طرف دیگر می توانید از خط مفصلی F1 Taksim - Kabataş استفاده کرده و در ایستگاه تاکسیم پیاده شوید تا به مرکز کنگره استانبول برسید.

متروبوس | از ایستگاه Mecidiyeköy می توانید برای دسترسی به مرکز کنگره استانبول به مترو یا ایستگاه اتوبوس منتقل شوید.

اتوبوس | گزینه های حمل و نقل مستقیم به هاربیه از مناطق مختلف مرکزی از جمله تاکسیم، امینانی و Mecidiyeköy وجود دارد. ICC فقط 2 دقیقه با ایستگاه اتوبوس در مقابل رادیو TRT استانبول فاصله دارد.

مینی بوس | برای دسترسی به خیابان هاربیه می توانید مینی بوس Beşiktaş-Harbiye را در ایستگاه کشتی بشیکتاش طی کنید. ICC تقریباً 3 دقیقه با Harbiye Minibus Stop فاصله دارد.

مرکز فرهنگی و سالن ora arena istanbul

یکی دیگر ار مراکز معروف شهر استانبول ora arena istanbul است که ظرفیتی در حدود 6200 نفر دارد و حتی برنامه معروف ایکس فاکتور در آن برگزار شده است.

برای اینکه به این سالن برسید از راه های زیر می توانید استفاده کنید.

مترو | Arena بین مترو Otogar و Esenler واقع شده است و از ایستگاه Otogar باید پیاده به سمت این مرکز رفت. حدود 15-10 دقیقه از ایستگاه های آکسارای و باکرکوی از طریق مترو باید پیاده روی کنید.

دریا | اورا آرنا از ایستگاه دریای کاراکوی به راحتی قابل دسترس است. کشتی ها به طور دائم بخش آسیایی و اروپایی را به وصل می کنند و مسافران به راحتی می توانند از کاراکوی سوار مترو شده و خود را به arena برسانند.

منبع: چمدان

به "سالن های مهم کنسرت و برنامه های نمایشی استانبول کدامند؟ ، راه های دسترسی به آی سی سی و اورا آرنا در استانبول" امتیاز دهید

3 کاربر به "سالن های مهم کنسرت و برنامه های نمایشی استانبول کدامند؟ ، راه های دسترسی به آی سی سی و اورا آرنا در استانبول" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن های مهم کنسرت و برنامه های نمایشی استانبول کدامند؟ ، راه های دسترسی به آی سی سی و اورا آرنا در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید