ویزا به محصولات فلای تودی اضافه شد

به گزارش وبلاگ طفره، ویزای توریستی به محصولات فلای تودی اضافه شد. اکنون می توانید به صورت آنلاین در فلای تودی درخواست صدور ویزای توریستی برای تمام کشورها را ثبت کنید. برای دریافت ویزای توریستی از فلای تودی نیازی به مراجعه حضوری نیست و هرآنچه ضروری است بدانید به وسیله سایت یا تماس با کارشناسان بخش ویزا به شما شرح داده می گردد. بنابراین، در وقت و انرژی خود نیز صرفه جویی می کنید.

ویزا به محصولات فلای تودی اضافه شد

اگر قصد سفر خارجی دارید و برای دریافت ویزا به هدایت احتیاج دارید، در ادامه، هرآنچه ضروری است بدانید را به شما شرح خواهیم داد.

چرا به ویزا احتیاج داریم؟

ویزا یا ویزا، در واقع سند ورود قانونی به یک کشور خارجی است. شرایط دریافت ویزا یا ویزا متاثر از روابط سیاسی کشورها است. مثلا بر اساس توافق ایران و ترکیه، ایرانیان می توانند بدون اخذ ویزا به ترکیه سفر نمایند. از آنجا که با پاسپورت ایرانی، به 39 کشور بدون ویزا یا با ویزای فرودگاهی می توانید سفر کنید، برای سفر به سایر کشورها به ویزا احتیاج دارید. لیست کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان را در مجله گردشگری فلای تودی مطالعه کنید.

ویزا به صورت مهر یا یک برچسب در پاسپورت شما درج می گردد و برای مدت مشخصی اجازه سفر به یک کشور را به شما می دهد. اگر قصد شما از ورود به کشوری، گردشگری، تجارت، تحصیل یا کار باشد، باید متناسب با هدف خود ویزای مناسب آن کشور را دریافت کنید.

انواع ویزاها را بشناسیم

همان طور که پیش از این گفته شد، نوع ویزا براساس هدف شما از سفر مشخص می گردد. مثلا اگر به قصد تحصیل بخواهید به کشوری سفر کنید باید ویزای تحصیلی تهیه کنید و اگر برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه های یک کشور به آن وارد می شوید، ویزای توریستی احتیاج دارید.

در ادامه با انواع ویزا آشنا شوید:

ویزای توریستی: برای بازدید از یک کشور یا برای ملاقات با خویشاوندان و اقوام صادر می گردد.

ویزای کاری: برای افرادی که پیشنهاد شغلی از کشور مقصد دارند.

ویزای تحصیلی: برای افرادی که قصد تحصیل در کشور مقصد دارند.

ویزای پزشکی: برای افرادی که به قصد تشخیص یا درمان بیماری به کشور مقصد سفر می نمایند.

ویزای تجاری: برای افرادی که به قصد سرمایه گذاری یا کارآفرینی به کشور مقصد سفر می نمایند.

ویزای ترانزیت: برای افرادی که به واسطه پرواز کانکشن یا دلایل دیگر مجبور به توقف کوتاه در یک کشور هستند.

خدمات ویزا در فلای تودی

در فلای تودی، از این به بعد علاوه بر امکان خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، هتل داخلی و خارجی، تور مسافرتی و بیمه می توانید ویزای توریستی نیز دریافت کنید. این نوع ویزا به فرد اجازه می دهد تا برای مدت زمان مشخصی که به طور معمول بیشتر از 90 روز نمی گردد، در کشور مقصد بماند و از جاذبه های گردشگری، فرهنگی و طبیعی آن کشور بازدید کند. ویزای توریستی نیز انواع مختلفی مانند ویزای یکبار ورود، ویزای چندبار ورود و ویزای ترانزیت دارد.

در حال حاضر می توانید درخواست صدور ویزای توریستی به کشورهای آسیایی، اروپایی، کانادا و آمریکا را در فلای تودی ثبت کنید. برای دریافت ویزای دبی، ویزای کانادا، ویزای انگلیس، ویزای شینگن و… بدون دغدغه و به صورت آنلاین به وسیله فلای تودی اقدامات لازم را انجام دهید.

بعلاوه اگر به یکی از کشورهای حوزه شینگن سفر می کنید، راهنمای کامل دریافت ویزای شینگن را از فلای تودی بخواهید.

نحوه اخذ ویزای توریستی به صورت آنلاین در فلای تودی

اگر قصد سفر خارجی دارید، برای دریافت ویزای توریستی وارد فلای تودی شوید. از نوار ابزار بالای سایت، گزینه ویزا را انتخاب کنید. در این صفحه، لیست ویزاهای توریستی برای کشورهای مختلف را مشاهده خواهید کرد. سپس، کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صفحه مربوط به ویزای مقصد موردنظرتان، می توانید زمان اخذ ویزا و مدت زمان اعتبار ویزا را مشاهده کنید. علاوه بر این، هزینه صدور، مدارک مورد احتیاج و سایر اطلاعات مورداحتیاج در اختیار شما قرار گرفته است.

برای ثبت درخواست صدور ویزا، در سمت چپ صفحه اطلاعات مورداحتیاج را وارد نموده و روی گزینه ثبت درخواست کلی کنید. کارشناسان ویزا در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. بعلاوه می توانید به وسیله تماس با شماره 42405000 داخلی 3 به طور مستقیم با بخش ویزا ارتباط برقرار گنید.

روزهای شنبه تا چهارشنبه از 9 الی 17 و پنجشنبه ها از 9 تا 13 کارشناسان بخش ویزا جوابگوی شما هستند.

خدمات ویزا در وبلاگ طفره

تا پیش از این، برای اخذ ویزای توریستی، باید مدارک مورد احتیاج برای صدور ویزا را به کنسولگری یا دفتر سفارت کشور مقصد برده و بعد از انجام مراحل اداری، برای صدور ویزا منتظر می ماندید. اما اکنون با ثبت درخواست صدور ویزا به صورت آنلاین در فلای تودی این راه برای شما هموار شده است. اکنون، بدون مراجعه به سفارت و انجام مراحلی که پیش از این شرح داده شد ویزای خود را به آسانی تحویل می گیرید.

تنها کافی است اسکن مدارک مورداحتیاج را برای بخش خدمات ویزا در فلای تودی ایمیل نموده، فرم تقاضای ویزا را پر کنید و با پرداخت هزینه گرفتن ویزا منتظر صدور آن بمانید. مراحل اداری اخذ ویزا و بعلاوه خدمات تمدید ویزا به وسیله کارشناسان فلای تودی انجام می گردد. تنها با چند کلیک، درخواست صدور ویزای توریستی خود را ثبت کنید.

منبع: فلای تودی

به "ویزا به محصولات فلای تودی اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزا به محصولات فلای تودی اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید