سرخاب: مهاجمان استقلال گلزن های تمام عیار نیستند

به گزارش وبلاگ طفره، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال از عملکرد مهاجمان این تیم در بازی های اخیر انتقاد کرد.

سرخاب: مهاجمان استقلال گلزن های تمام عیار نیستند

به گزارش وبلاگ طفره، استقلال در حالی از 3بازی ابتدایی اش در لیگ برتر 6امتیاز گرفته که مهاجمان این تیم فقط پیروز به زدن یک گل شده اند. همین موضوع باعث شده تا عباس سرخاب، مهاجم سابق استقلال از عملکرد خط حمله این تیم انتقاد کند، او در این خصوص می گوید: فصل گذشته استقلال در خط حمله شرایط خوبی داشت چرا که مهدی قایدی و محمد محبی روی خیلی از گل های این تیم تاثیر داشتند ولی جدایی آنها استقلال را در خط حمله با مشکل روبرو نموده است.

او حرف هایش را اینطور ادامه می دهد: وقتی یک تیم بزرگ بازیکنان مهم خودش را از دست می دهد باشگاه باید دست به کار گردد و به فکر جذب جانشین باشد. استقلال اما هنوز نتوانسته برای این دو بازیکن جانشین های خوبی پیدا کند و متاسفانه مهرداد محمدی هم از شرایط آرمانی به دور است. مهاجمان استقلال در این 3 بازی فقط یک گل زده اند و اعتقاد من این است که آنها گلزن های تمام عیار نیستند. استقلال در خط حمله احتیاج به یک مهاجم خارجی دارد که از بازیکنان فعلی این تیم یک سر و گردن بالاتر باشد.

سرخاب در خصوص نمایش استقلال در برابر سپاهان هم اظهارنظر می نماید: در این بازی نکونام خیلی خوب سپاهان را بررسی نموده و راه های نفوذ این تیم را بسته بود. استقلال نمایش بهتری نسبت به تیم میزبان داشت و اگر اشتباه مسلم داور نبود قطعا استقلال از این بازی امتیاز می گرفت.

مهاجم سابق آبی های مرکز در خصوص اینکه آیا استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد، می گوید: چرا نداشته باشد؟ همه تیم های بازی سخت دارند ولی امیدوارم مدیران باشگاه به فکر جذب مهاجم باشند تا استقلال بیشتر از این ضرر نکند.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرخاب: مهاجمان استقلال گلزن های تمام عیار نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخاب: مهاجمان استقلال گلزن های تمام عیار نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید