سفر به عمان با تور مسقط

به گزارش وبلاگ طفره، در این مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا همه چیز را درباره تور مسقط عمان از ایران بدانید.

سفر به عمان با تور مسقط

شهر مسقط مرکز کشور عمان، قدمتی 900 ساله دارد که به همین علت سرشار از جاذبه های تاریخی است. به باور دنیاگردان فارس، مسقط به معنای بوی تندی است؛ زیرا در گذشته برای خوشبو کردن فضا در این شهر از دود کندر استفاده می شد.

این شهر اخیرا به یکی از جاذبه های گردشگری در دنیا تبدیل شده است که سالیانه مسافران زیادی را خصوصا از ایران به خود جذب می نماید. در این مطلب با وبلاگ طفره همراه باشید تا همه چیز را درباره تور مسقط عمان از ایران بدانید.

چرا تور مسقط عمان را بخریم؟

مسقط در شرقی ترین نقطه شبه جزیره عربستان قرار گرفته که از نظر زیبایی، ظاهری کاملا متفاوت با کشور پر از آسمان خراش همسایه اش، امارات متحده عربی دارد. این کشور در سال های اخیر قدم در راه توسعه گذاشته و از گردشگران بسیاری از سایر نقاط دنیا میزبانی می نماید. عمان همچنان بر حفظ اصالت خاورمیانه ای خود تمرکز داشته و به همین علت یکی از برترین مقاصد برای تماشای تاریخ و اصالت این منطقه است.

اما در رابطه با لزوم خرید تور مسقط عمان و سفر به این کشور، می توان به آرامش حاکم در این منطقه اشاره نمود. با سفر به این منطقه و تجربه مجموعه ای از تفریحات مانند غواصی در دریا تا اسکی روی ماسه ها، سفرتان خاطره انگیزتر می گردد. شما می توانید به موزه ها و مساجد بروید، در زیباترین هتل ها اقامت داشته باشید یا در بازارهای آن به خرید بپردازید.

خرید تور مسقط در فصل های مختلف

خرید تور مسقط عمان در فصل های مختلف سال، پس از آشنایی با آب و هوای این شهر در هر فصل به سلیقه شما بستگی دارد. فصل بهار با آب و هوای معتدل برترین زمان برای شنا در دریا و استفاده از ورزش ها و تفریحات آبی در این کشور است. به همین علت نرخ تور ها در این زمان بالاتر می رود. اما فصل تابستان به علت تابش شدید نور خورشید و روز های طولانی، زمان مناسبی برای سفر به این شهر نخواهد بود.

شهر مسقط مرکز کشور عمان، قدمتی 900 ساله دارد و سرشار از جاذبه های تاریخی است

فصل پاییز زمان مناسبی برای خرید تور مسقط عمان به شمار میرود؛ زیرا این شهر آب و هوایی دلچسب دارد و باران به صورت ملایم می بارد. در نتیجه زمان خیلی خوبی برای تجربه تفریحات آبی است. شاید زمستان های مسقط با برف و سرما همراه نباشد. اما بارش های پراکنده در این فصل، آب و هوای شهر را خنک تر می نماید.

برترین زمان خرید تور مسقط

برای سفر به کشورهای گرمسیری مانند عمان، فصل زمستان برترین زمان از سال محسوب می گردد. هر چند که نمی توان انتظار بارش برف و هوای یخبندان را در این کشور داشت، اما فصل زمستان آن با بارش باران و آب و هوایی خنک همراه است. در این فصل، گرما شما را اذیت نمی نماید و دمای هوا در محدوده ای کاملا معتدل قرار گرفته است.

آب و هوای مسقط عمان

آب و هوای عمان را می توان به صورت آب و هوای خشک نیمه گرمسیری، بیابانی گرم با دمای بسیار بالا در تابستان، اختلاف دمای زیاد و بارندگی سالانه کم به ویژه در منطقه ها داخلی توصیف کرد. در این شهر حداکثر دما در طول روز به راحتی تا 40 درجه سانتی گراد و بیش تر هم می رسد، اما در فصل های دیگر کاهش پیدا می نماید.

برترین هتل های مسقط برای اقامت

هتل های عمان با تنوع بالا و ارائه انواع خدمات، گزینه مناسبی برای مسافرانی است که قصد سفر به این کشور را دارند. برای اقامت در این هتل ها باید بودجه و شرایط مالی خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن یکی از هتل ها را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی سه نمونه از برترین هتل های مسقط برای اقامت ایرانیان می پردازیم.

هتل Garden Hotel Muscat

هتل Garden مسقط، هتلی سه ستاره در قلب مرکز تجاری شهر است که فعالیت خود را در سال 2011 شروع کرد. این هتل دسترسی راحتی به ساحل گوروم خلیج فارس دارد. به همین علت اولویت بسیاری از مسافران و گردشگران است. واحد های اقامتی عایق صدا، اینترنت رایگان، کرایه خودرو، ترانسفر فرودگاهی و اتاق خانواده از جمله امکانات هتل گاردن در مسقط هستند.

هتل Best Western Premier Muscat

هتل Best Western Premier از هتل های چهارستاره و مجلل مسقط است که به علت امکانات رفاهی و منحصربه فرد توانسته نظر گردشگران بسیاری را به خود جلب کند. تمامی کادر پذیرش این هتل علاوه بر زبان عربی به سایر زبان های اردو، هندی، مالایی، فیلیپینی و انگلیسی تسلط کامل دارند تا مسئله ای برای گردشگران پیش نیاید.

از جمله امکانات رفاهی هتل بست وسترن پرمیر می توان به اینترنت پرسرعت و رایگان، خدمات مربوط به اتوکشی، اتوشویی، خشکشویی و پارکینگ رایگان اشاره نمود. ترانسفور فرودگاهی، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی از دیگر امکانات این هتل هستند.

هتل ibis Muscat

هتل ibis مسقط هتلی سه ستاره با 171 اتاق است که امکاناتی فراتر از یک هتل سه ستاره را در اختیار مسافران قرار می دهد. این هتل با دکوراسیونی زیبا، فاصله کمی تا ساحل دارد که به همین علت جزو اولین انتخاب های اغلب مسافران قرار می گیرد. فرودگاه بین المللی مسقط، بازار بزرگ و موزه تاریخ طبیعی از دیگر مکان های گردشگری و تفریحی نزدیک به هتل هستند.

از جمله امکانات هتل آیبیس مسقط می توان به سرویس خواب درجه یک، روم سرویس 24 ساعته، تخت نوزاد رایگان و... اشاره نمود. اینترنت وایفای رایگان، تراس، صبحانه سلف سرویس، خدمات خشکشویی، باشگاه ورزشی 24 ساعته و رستوران با غذا های بین المللی بخشی از خدمات این هتل برای راحتی مسافران هستند.

در همین رابطه: عمان ویزای فرودگاهی مقرون به صرفه برای ایرانی ها صادر می نماید | پروازهای توریستی میان ایران و عمان برقرار می گردد

مسقط مرکز کشور عمان، یکی از شهرهای مدرن این کشور است که در سال های اخیر تاجران و گردشگران بسیاری آن را برای سرمایه گذاری و گردش انتخاب می نمایند. این شهر، جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری برای بازدید دارد. به گونه ای که سفر به آن تجربه ای فراموش نشدنی را برای تمامی مسافرین رقم می زند. اگر شما هم می خواهید تجربه ای متفاوت از سفر به شهرهای عمان داشته باشید، تور مسقط عمان را ثبت نام کنید.

منبع: دنیای سفر

به "سفر به عمان با تور مسقط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به عمان با تور مسقط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید