صورت های اقتصادی چند شرکت بورسی منتشر شد

به گزارش وبلاگ طفره، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با نماد کچاد اطلاعات و صورت های اقتصادی میاندوره ای تلفیقی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1400 خود را منتشر کرد.

صورت های اقتصادی چند شرکت بورسی منتشر شد

بر اساس اطلاعات و صورت های اقتصادی گزارش تلفیقی شرکت، چادرملو با سود خالص بیش از 14 میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 191 درصد رشد داشته است. بعلاوه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دوره 6 ماهه منتهی به تاریخ 31 شهریور ماه 1400 به ازای هر سهم 232 تومان سود محقق نموده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از 198 درصد افزایش داشته است.

علاوه بر این گروه کارخانجات صنعتی تبرک با نماد تبرک نیز اطلاعات و صورت های اقتصادی میاندوره ای دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1400 خود را منتشر کرد. بر این اساس در دوره منتهی به 31 شهریور 1400 شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک به ازای هر سهم 4.3 تومان سود محقق نموده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از 93 درصد کاهش داشته است. سود خالص این شرکت 9.6 میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته 93 درصد افت داشته است.

شرکت سیمان باقران با نماد سباقر نیز اطلاعات و صورت های اقتصادی میاندوره ای تلفیقی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1400 حود را منتشر کرد. بر این اساس اطلاعات و صورت های اقتصادی سباقر سود خالص این شرکت بیش از 66 میلیارد تومان که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 137 درصد رشد داشته است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس وبلاگ طفره بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "صورت های اقتصادی چند شرکت بورسی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صورت های اقتصادی چند شرکت بورسی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید