اخبار صنعت

ویژگی و کاربردهای انواع کولر گازی را بشناسید!

انواع کولر گازی با استفاده از چرخه تبرید، گرمای داخل ساختمان را جذب نموده و هوای خنک شده را به محیط منتقل می نمایند. این وسایل در انواع و مدل های متنوعی در بازار موجود هستند که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای منحصربه فردی دارند.

28 فروردین 1403

تراشه اسنپدراگون X Elite پرچم داران اینتل و AMD را شکست داد

ساعاتی قبل یکی از اکانت های توییتری معروف در زمینه تکنولوژی، نتایج عملکرد تراشه اسنپدراگون X Elite در بنچمارک گیک بنچ 6 را منتشر کرد. بر اساس این نتایج، این پردازنده مبتنی بر معماری ARM عملکردی فوق العاده قدرتمند داشته و هم رده با پردازنده های پرچمدار موبایل...

14 فروردین 1403

فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال 1403

عزت اله محمدی، اظهار کرد: بر اساس آمارهای بدست آمده از 24 اسفند 1402 تا ششم فروردین سال جاری، فرودگاه بین المللی کیش به عنوان سومین فرودگاه پرتردد کشور پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد پیروز به جابجایی شمار زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی شده است.

8 فروردین 1403

عیب و ایرادهای خودروی مشهور آلمانی

در سال های اخیر، بخش خودروهای لوکس به جایگاه جدیدی رسیده است. علاوه بر برندهای جدیدتر که در رتبه های بالاتری قرار گرفته اند، برندهای موجود مانند مرسدس بنز و کادیلاک همچنان مرزهای لوکس بودن را جابجا کرده اند.

27 اسفند 1402

فهرست برترین پماد زخم بستر [فواید و مضرات]

آیا می دانید برترین پماد زخم بستر موجود در داروخانه های ایران کدام است؟ آیا پمادهای خارجی برای درمان این زخم را می شناسید؟ آیا می دانید برای انتخاب پماد چه مواردی را باید در نظر بگیرید؟

25 اسفند 1402

استودیوی Deviation Games که قرار بود برای سونی بازی بسازد، تعطیل شد

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، استودیوی Deviation Games که در حال کار روی یک بازی اوریجینال AAA بوده ظاهرا تعطیل خواهد شد.

21 اسفند 1402

گنبدخانه مسجد جامع عتیقِ اصفهان در آستانه تخریب واقع شده است

یک پژوهشگر بازسازی بناهای تاریخی گفت: رطوبت صعودی، گنبدخانه تاج الملکِ مسجد جامع عتیقِ اصفهان را در آستانه تخریب قرار داده است و اگر این آسیب بحرانی به حال خود رها شود به تخریب کامل سازه منجر می شود.

16 اسفند 1402

انواع سیم و کابل برق چه کاربردی دارند؟

انواع سیم و کابل برق از جمله تجهیزات مهم برای سیستم الکتریکی ساختمان هستند. اگر در حال سیم کشی نو هستید انتخاب سیم یا کابل مناسب نیمی از کار است.

14 اسفند 1402

رقیب پژو 207 به بازار می آید، عکس

اولین شرایط فروش BAC X3 PRO از سوی خودروسازان بم اعلام شد.

2 اسفند 1402

جیجی بیجی شیرازی ها در مرکز

در نمایشگاه هیچ بازدیدکننده ای از کنار اجرای نمایش زنده و موسیقی به راحتی عبور نمی کند. در غرفه شیراز افراد زیادی به تماشای نمایش عروسک جیجی بیجی و همچنین اجرای زنده واسونک های شیرازی ایستاده اند.

26 بهمن 1402

5 علت روشن نشدن پکیج

در این مطلب قصد داریم علت روشن نشدن پکیج را برسی کنیم و نکاتی را در رابطه با آن بیان کنیم.

25 بهمن 1402

دلیل روشن شدن چراغ چک

خرابی سنسور اکسیژن، ایراد در مبدل کاتالیستی، مشکل در سنسور جریان هوا، مشکل در شمع ها و وایرها، مسائل کوئل، خرابی باتری، مشکل در سیستم چرخش گاز اگزوز، خرابی ترموستات، مسائل انژکتور سوخت، نصب کردن دزدگیر و نشتی خلأ، 11 دلیل روشن شدن چراغ چک خودرو هستند؛...

15 بهمن 1402

لکه سیاهی که 40 سال است جان ونزوئلایی ها را می گیرد

این پدیده اسرارآمیز، از اواسط دهه 1980، اتوبان های اطراف کاراکاس، مرکز ونزوئلا را در بر گرفته و باعث ایجاد تصادف های مرگبار رانندگی می گردد.

12 بهمن 1402

کولیوس نو با سروش دیزل مبنا می آید ، بررسی رنو سامسونگ QM6 وارداتی

سروش دیزل مبنا در نمایشگاه خودرو تهران قرار است از رنو کولیوس نو در بازار خودرو کشور رونمایی کند. این خودرو که محصول مشترک رنو، Samsung و جیلی در بازار کره جنوبی است با نام Renault Samsung QM6 شناخته می شود. QM6 سروش دیزل مبنا، دومین فیس لیفت رنو کولیوس در کشور کره جنوبی...

9 بهمن 1402

زمینه معرفی ظرفیتهای متنوع ایران در نمایشگاه فیتور فراهم شده است

ایلنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، زمینه معرفی ظرفیتهای متنوع ایران در نمایشگاه فیتور فراهم شده است.

4 بهمن 1402

راهنمای خرید بهترین مدل های اره زنجیری به همراه پرفروش ترین ها

اره زنجیری یا همان اره برقی ابزار قدرتمندی برای نجارها و افرادی است که به آن به واسطه کار خود نیاز دارند. در حالت کلی با وجود دانش ایمنی کافی، اره زنجیری می تواند یک وسیله مناسب برای صرفه جویی در زمان باشد. اره های زنجیری در طیف وسیعی از میزان ها، از مدل...

30 دی 1402

یک کشف تازه در غرب ایران

درباره این یافته های باستان شناسان، در نشست تخصصی بازنمایی چشم اندازی از دشت دهلران؛ بر مبنای نویافته تپه گاران که به همت پژوهشکده باستان شناسی برگزار شد، گزارش داده شد. محسن زینی وند، باستان شناسی که در این محوطه کاوش کرده است، گفت: گاران در دشت دهلران...

21 دی 1402

تاثیر باطری ضعیف بر خودرو و دلایل اصلی ضعیف شدن باتری

عمر باتری خودرو معمولا کمتر از آن چیزی است که انتظار داریم؛ خصوصا در خودروهای جدیدتر که خیلی زود ضعیف می شوند. اصلی ترین تاثیر باطری ضعیف بر خودرو بروز مسائل الکتریکی در خودرو است که شرایط آزاردهنده ای ایجاد می نماید.

9 دی 1402

شنیدن آواز شگفت انگیز کهکشان راه شیری، اینجا خطوط موازی به هم می رسند

همشهری آنلاین نوشت: می دانستید که می توانید مرکز کهکشان راه شیری را بشنوید؟ دانشمندان و هنرمندان با همکاری هم، داده های جمع اوری شده به وسیله تلسکوپ ها را به موسیقی تبدیل نموده اند.

8 آذر 1402

سایبان و بارانگیر درب و پنجره احتیاج هر خانه ایرانی

شرکت سایه روشن با اتکاء بر 2 دهه تجربه در زمینه طراحی و اجرای انواع سایبان و بارانگیر ، اقدام به فراوری 4 سایز پایه براکت به همراه متعلقات مورد احتیاج کرده و توانسته به احتیاج مردم شریف این مرز و بوم و حتی همسایگان مجاور پاسخ دهد.

28 آبان 1402
تعداد: (300)