عبادی: برای کسب مدال و افزایش رنکینگ به بنگلادش می روم

به گزارش وبلاگ طفره، دارنده مدال نقره بازیهای جهانی 2017 لهستان گفت: تمام تلاشم بر این است تا حضور قدرتمندی در مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا در بنگلادش داشته باشم و با کسب مدال دوباره رنکینگ خود را افزایش دهم.

عبادی: برای کسب مدال و افزایش رنکینگ به بنگلادش می روم

اسماعیل عبادی در گفت وگو با وبلاگ طفره، درباره حضورش در مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا در بنگلادش اظهار کرد: مدت یکماه است که به طور مرتب در اردوی آمادگی هستم تا بتوانم بهترین نتیجه را در بنگلادش کسب کنم. البته به دلیل عدم حضور تیم کامپوند در مسابقات جهانی مکزیک، رنکینگ من چند پله افت کرد که امیدوارم این افت را در مسابقات قهرمانی آسیا جبران کنم و با کسب مدال طلا بتوانم دوباره رنکینگ خود را افزایش دهم و خود را به عنوان یکی از کمانداران مطرح جهان در رشته کامپوند مردان مطرح کنم.

وی گفت: مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا چون هر دو سال یکبار برگزار می شود و رنکینگ بالایی دارد، بهترین کمانداران آسیا در آن شرکت می کنند بنابراین کسب مدال به راحتی امکانپذیر نیست. اما به هر صورت برای کسب مدال در هر سه بخش انفرادی، تیمی و میکس تمرینات سختی را در یکماه گذشته پشت سر گذاشته ایم تا شرکت نکردن در مسابقات جهانی مکزیک (به دلیل عدم صدور ویزا)را در مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش جبران کنیم.

دارنده مدال نقره بازیهای جهانی 2017 لهستان با اشاره به انسجام و همبستگی تیم ملی کامپوند زنان و مردان نسبت به گذشته، افزود: تیم کامپوند در حال حاضر یکی از بهترین تیم هایی است که از انسجام و هماهنگی خوبی برخوردارست و با چنین تیمی ما می توانیم بهترین نتیجه را در بنگلادش کسب کنیم. البته هدف اصلی من در این تورنمنت کسب مدال انفرادی است و سپس برای تیمی و میکس تلاش خواهم کرد.

وی درباره ماموریت بعدی خود پس از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش اظهار کرد: بعد از بنگلادش تورنمنت دیگری در خارج از سالن نخواهیم داشت. تا اواخر اسفند که باید خود را برای حضور در مسابقات کاپ آسیای تایلند آماده کنیم. البته بهمن ماه مسابقات قهرمانی جهان داخل سالن را داریم که حضور در این تورنمنت بستگی به صلاحدید فدراسیون دارد که کمانداری را به مرحله پایانی رقابت های داخل سالن که در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود، اعزام کند یا خیر؟

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عبادی: برای کسب مدال و افزایش رنکینگ به بنگلادش می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی: برای کسب مدال و افزایش رنکینگ به بنگلادش می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید