فال ابجد امروز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401؛ به سمت اهداف بزرگتر بروید

به گزارش وبلاگ طفره، فال ابجد امروز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

فال ابجد امروز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401؛ به سمت اهداف بزرگتر بروید

وبلاگ طفره | انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش وبلاگ طفره ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

اندازه

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 24 بهمن ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ آ ج

شما دوست دارید همه بدانند که شما چه احساسی دارید، چراکه فکر می کنید کمتر احساس تنهایی خواهید کرد. اما متاسفانه ممکن است شما با لحن بد خود دیگران را بیازارید، بنابراین یا باید لحن خود را تغییر دهید و یا اصلاً حرفی نزنید.

اردیبهشت: د ج د

شما اصلاً سعی نمی کنید در برنامه های قدیمی خود تغییراتی بدهید، اما امروز بهتر است که پافشاری را کنار گذاشته، تغییراتی در زندگی خود داده و برای آینده خود برنامه ریزی کنید.

پس عزمتان را جزم کنید و دست به کار شوید.

خرداد: د ب ب

اگرچه شما هم اکنون می توانید به وضوح ببینید که یکی از اطرافیانتان کوشش می نماید شما را بفریبد، اما امکان دارد علت این عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس های خودتان باشد نه رفتار آنها، پس قبل از اینکه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را آنالیز کنید.

تیر : آ ج آ

امروز شما زیاد حس خوبی ندارید، چراکه احساسات شما با منطقتان تناقض دارد. حتی اگر کار های مهمی برای انجام دادن داشته باشید، نمی دانید که با چه روشی آن ها را انجام دهید. باوجود این بدون کوشش کردن هیچ چیزی به دست نمی آید. در پی برقرار کردن تعادلی منطقی و درست بین کار و استراحت باشید.

مرداد: ب ب ب

خودتان را مقید کنید که به قرار دیدار هایتان برسید و وقتی با کسی قراری می گذارید قرار قبلی تان را کنسل نکنید. هروقت که کارهایتان را تمام کردید، آن وقت می توانید به رویا ها و آروز های خود توجه کنید.

شهریور: ج ج آ

شما می توانید به سمت اهداف بزرگتری بروید. حتی اگر به نظر می رسد که هیچ پیشرفتی نداشته اید باز هم به کارتان ادامه بدهید. اعتماد کردن به راهنمای درونی خود شاید کار آسانی نباشد، اما هم اکنون ضروری است که این کار را بکنید.

مهر: آ ب آ

متأسفانه نگاه کردن به دوستان و همکاران هیچ کمکی بهتان نمی نماید، چراکه برنامه های آن ها با برنامه های شما کاملاً فرق دارد. با وجود این نقطه نظرات افراد دیگر می تواند شما را با دیدگاه های بیشتری آشنا کند.

آبان: د د د

احساسات شما در طول روز شدید تر می شوند و هیچ راهی برای فرار کردن از شور و هیجان وجود ندارد. خوشبختانه شما از رنجش های کوچک محبت آمیز فرار نمی کنید، به خصوص اگر این مشکل موضوع خیلی مهمی درباره گذشته تان را به شما یادآوری کند.

آذر: آ د آ

شما به سوی تغییری شدید و هیجان انگیر پیش می روید، اما باوجود اینکه برای ریسک کردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممکن است از آن دوری کنید. شما اعتقاد دارید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد، تا جایی که از کنترلتان خارج است.

دی: ب د آ

شما هنوز آمادگی این را ندارید که از بازی و سرگرمی که ظاهراً این روز ها هرجا می روید دنبالتان می نمایند چشم پوشی کنید. ولی سعی نکنید از احساسات خود بیزار شوید، چرا که آن ها کلید خوشبختی شما در آینده هستند.

بهمن: ج ج آ

کاری بکنید که زندگی تان را لذت بخش تر کند، بنابراین احساس خوبی پیدا خواهید کرد. اما اگر شما به احساسات خود بیشتر توجه کنید، کورسوی امیدی از حقیقت را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

اسفند: د د ب

حتی شاید با تغییرات جدیدی که در زندگی تان اتفاق افتاده مقابله کنید. این سخن بدین معنی نیست که شما زندگی معقول و منطقی را دوست ندارید؛ بلکه شما، چون هیجان را تجربه نموده اید، چون می ترسید زندگی تان خسته نماینده گردد در جستجوی ثبات و یکنواختی نیستید. سعی کنید بدون داشتن زندگی یکنواخت آرامش را به زندگی تان بازگردانید.

منبع: فرادید

به "فال ابجد امروز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401؛ به سمت اهداف بزرگتر بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401؛ به سمت اهداف بزرگتر بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید