لوئیس سوارز-یوونتوس؛ توافق کامل انجام شد

به گزارش وبلاگ طفره، بر اساس ادعای ESPN لوئیس سوارز به شکل کامل با باشگاه یوونتوس به توافق دست یافته و احتمالاً به زودی راهی این تیم خواهد شد.

لوئیس سوارز-یوونتوس؛ توافق کامل انجام شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ طفره، لوئیس سوارز تا ژوئن سال 2021 با باشگاه بارسلونا قرارداد دارد اما بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی این تیم گفته شد که این هلندی در تماسی تلفنی با سوارز به این بازیکن اعلام کرده که در برنامه های او جایی ندارد و می تواند بارسلونا را ترک کند.

اگرچه گفته شد که با ماندگار شدن لیونل مسی احتمالا لوئیس سوارز نیز با این تیم ادامه خواهد داد اما حالا ESPN در تماس با یکی از نزدیکان لوئیس سوارز دریافته که مذاکرات بین مهاجم اروگوئه ای و باشگاه یوونتوس به شکلی کاملاً مثبت اجرا شده و توافق بین طرفین نیز حاصل شده است.

در واقع به نظر می رسد که در مقطع کنونی تنها مشکل در راه این انتقال بر سر گذرنامه ایتالیایی سوارز خواهد بود که به نظر می رسد این مسئله نیز قابل حل شدن است.

درصورت انتقال ستاره اروگوئه ای به یوونتوس، او بعد از آرتور ملو به دومین بازیکنی تبدیل می شود که در این تابستان از نوکمپ راهی تورین شده است. این در حالی است که پیش از این میرالم پیانیچ نیز از یوونتوس به بارسلونا پیوسته بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لوئیس سوارز-یوونتوس؛ توافق کامل انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوئیس سوارز-یوونتوس؛ توافق کامل انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید