لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس ایران -کاشیما آنتلرز ژاپن، تسویه حساب ارتش سرخ با سامورایی ها، پیش به سوی قهرمانی آسیا

به گزارش وبلاگ طفره، تیم ها فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در چارچوب دیدار برگشت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 به مصاف یکدیگر می روند.

لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس ایران -کاشیما آنتلرز ژاپن، تسویه حساب ارتش سرخ با سامورایی ها، پیش به سوی قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی وبلاگ طفره، پس از پیروزی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن مقابل تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا حالا این تیم ژاپنی باید در استادیوم آزادی به مصاف شاگردان برانکو ایووانکویچ برود. دیدار رفت تیم های کاشیما و پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم ژاپنی به انتها رسید. برانکو اکنون باید کوشش کند تا بازیکنان این تیم مانند بازی برابر الدحیل، السد قطر و الجزیره امارات کامبک نمایند و جام قهرمانی را بدست آورند.

کاشیما آنتلرز ژاپن:

تیم فوتبال کاشیما آنتلرز یکی از موفق ترین تیم های ژاپن است و با کسب 8 قهرمانی و 2 نایت قهرمانی به عنوان یکی از تیم ها مطرح لیگ برتر فوتبال ژاپن شناخته می گردد. تیم فوتبال کاشیما همچنین چندین عنوان قهرمانی در جام حذفی و سوپر جام ژاپن نیز دارد.

باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن سال 1947 تاسیس شده است و یکی از اصلی ترین تیم های حاضر در شهر کاشیما است.

باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن در مسیر صعود خود به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا در دور گروهی توانست با 3 پیروزی، یک تساوی و 2 باخت به عنوان تیم صدرنشین گروه H. به مرحله حذفی راه یابد. این تیم در مراحل حذفی توانست تیم های شانگ های اس ای پی جی و تیانجین چوانجیان و سوون سامسونگ که هر کدام از تیم های قدرتمند منطقه شرق آسیا هستند را شکست دهد.

تیم فوتبال کاشیما آنتلرز در حال حاضر با 52 امتیاز در رده سوم جی لیگ (لیگ برتر ژاپن) واقع شده است و بی هیچ امیدی به قهرمانی در این رقابت ها تنها به دنبال راه یابی به دور بعدی این مسابقات است.

کاشیما از بازیکنان خوب و تکنیکی همچون لئو سیلوا و سرجینیو که هر 2 برزیلی هستند و در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم فوتبال پرسپولیس گلزنی نموده اند، استفاده می نماید. همچنین یوما سوزوکی یکی از ستارگان این تیم با 11 گل و 9 پاس گل یکی از بهترین بازیکنان جی لیگ محسوب می گردد.

کاشیمایی ها پیش از دیدار رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس ایران در لیگ برتر ژاپن به مصاف تیم کاشیوا ریسول رفتند و توانستند این تیم را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند.

پرسپولیس ایران:

تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان میزبان دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب عنوان قهرمانی آسیا در استادیوم آزادی تهران مقابل چشم بیش از 77 هزار تماشاگر است. سرخ پوشان ایرانی توانسته اند در دور گروهی این رقابت ها با 13 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه سخت C. به مرحله حذفی صعود نمایند.

شاگردان برانکو ایووانکویچ در مرحله یک هشتم توانستند تیم الجزیره امارات را شکست دهند و در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به ترتیب تیم های الدحیل و السد قطر را شکست دهند.

علی علیپور به عنوان گلزن ترین بازیکن این تیم در 9 دیدار 3 گل به ثمر رسانده است.

از غایبان تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت فینال می توان به نام حسین ماهینی اشاره نمود. همچنین سیامک نعمتی، بازیکن توانا و با تکنیک این تیم نیز به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار رفت، مسابقه اختتامیه را از دست داده است تا نیمکت برانکو خالی تر از همیشه گردد. امید عالیشاه هم به دلیل مصدومیت اردوی پرسپولیس را ترک کرد.

استادیوم آزادی همیشه به عنوان خانه ای امن تیم های ایرانی در رقابت های آسیایی و یا حتی دنیای محسوب می گردد. دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی استادیوم آزادی برگزار می گردد.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران تا این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا 2018 توانسته 6 مسابقه گذشته خود که در استادیوم آزادی میزبان بوده است را با پیروزی پشت به انتها برساند. دیدار هایی مانند بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که شاگردان برانکو ایووانکویچ مقابل چشمان بیش از 77 هزار تماشاگر 2 تیم قدرتمند السد و الدحیل را شکست دادند. بازیکن مانند ژاوی هرناندز که در استادیوم هایی همچون سانتیاگو برنابئو و یا نو کمپ سابقه بازی دارند، از جو حاکم در استادیوم آزادی به وجد آمد.

بعد از گذشت 44 سال با دیگر در مسابقه برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های پرسپولیس و کاشیما مشعل استادیوم آزادی روشن می گردد.

در گزارش روزنامه انگلیسی گاردین استادیوم آزادی ایران به عنوان یکی از برترین استادیوم های فوتبال دنیا شناخته شده است.

دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه نوزدهم آبان 1397 از ساعت 18:30 در استادیوم آزادی تهران برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: سرجینیو: خوشحالم که در استادیوم آزادی بازی می کنم

اتفاقات سیاسی در استادیوم کاشیما می تواند قهرمانی این تیم را در لیگ قهرمانان از بین ببرد

قطبی: استادیوم آزادی،کولوسئوم فوتبال در آسیا است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس ایران -کاشیما آنتلرز ژاپن، تسویه حساب ارتش سرخ با سامورایی ها، پیش به سوی قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس ایران -کاشیما آنتلرز ژاپن، تسویه حساب ارتش سرخ با سامورایی ها، پیش به سوی قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید