مهدوی کیا، علی دایی را کنار زد

به گزارش وبلاگ طفره، خبرنگاران: مهدی مهدوی کیا امشب به مالزی می رود تا رسما به عنوان سفیر فوتبال پایه در قاره کهن معرفی شود.

مهدوی کیا، علی دایی را کنار زد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ طفره، کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش مهدی مهدوی کیا را به عنوان سفیر فوتبال پایه در این قاره معرفی کرد. قرار است کیا امشب به مالزی برود تا در مراسمی رسما به عنوان سفیر فوتبال پایه در قاره کهن معرفی شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این منظور 20 بازیکن را از کشورهای مختلف نظیر ژاپن، کره جنوبی، قطر، چین، بحرین، عراق و ... مدنظر داشت که در نهایت مهدوی کیا را انتخاب کرد.

از ایران نیز علی دایی رقیب مهدوی کیا بود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت با توجه به اینکه کاپیتان پیشین پرسپولیس تازه فوتبال را کنار گذاشته و مسئولیتی ندارد و همچنین ابراز علاقه او به آغاز مربیگری از رده های پایه و حضورش در تیم نوجوانان ایران، کیا را به عنوان سفیر فوتبال پایه معرفی کند.

هنوز شرح وظایف کاپیتان پیشین تیم ملی تعیین نشده اما گفته می شود سفر به کشورهای مختلف آسیایی و در جریان قرار دریافت از شرایط و امکانات کشورهای مختلف برای توسعه فوتبال، چیزی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا از مهدوی کیا می خواهد.

منبع: تسنیم

به "مهدوی کیا، علی دایی را کنار زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدوی کیا، علی دایی را کنار زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید