معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس: کمیته انضباطی رایی خواهد داد که به جامعه فوتبال یاری کند

به گزارش وبلاگ طفره، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در راستای کشف حقیقت اقداماتی انجام خواهد داد و رایی که به جامعه فوتبال یاری کند، خواهد داد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس: کمیته انضباطی رایی خواهد داد که به جامعه فوتبال یاری کند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ طفره، حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به علت اتفاقات دربی 98، گفت: گزارشاتی که ناظر داوری و ناظر فدراسیون دادند قرائت شد و سرمربی تیم پرسپولیس هم از خودشان دفاع کرد. کمیته انضباطی فدراسیون هم صددرصد در راستای کشف حقیقت اقداماتی انجام خواهد داد و رایی که به جامعه فوتبال یاری کند، خواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلالی ها در این جلسه حضور نداشتند؟ گفت: باشگاه استقلال در این خصوص سمتی نداشته و شاکی نبوده است و گزارش ها از طرف مراجع ذیصلاحی بوده که سمت داشتند و ما پاسخ مقتضی را دادیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نتیجه جلسه چه زمانی اعلام می گردد؟ اعلام کرد: در این خصوص چیزی نگفتند.

دوام در پاسخ به این سوال که شکایت رادوشویچ به باشگاه پرسپولیس رسیده است و دفاعی در این زمینه اجرا شده است؟ توضیح داد: بله رسیده است وجواب هم ارسال شده است و دفاعی فراتر از حد تصور اجرا شده و مستنداتی داریم که پرداختی هایی اجرا شده و به هیچ عنوان ادعاهای رادوشوویچ پذیرفتنی نیست.

بعلاوه مانی درویشی وکیل باشگاه پرسپولیس در مورد جلسه کمیته انضباطی عنوان نمود: جلسه مثبتی برگزار گردید و ان شاءالله رای عادلانه صادر گردد.

وی در مورد پرونده شجاع خلیل زاده گفت: اصلا جای این موضوع الان نیست که بخواهیم صحبت کنیم و سایت باشگاه به موقع اطلاع رسانی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس: کمیته انضباطی رایی خواهد داد که به جامعه فوتبال یاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس: کمیته انضباطی رایی خواهد داد که به جامعه فوتبال یاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید