مقام تاجیک: روابط دوشنبه و تهران بهبود خواهد یافت

به گزارش وبلاگ طفره، مسئول روابط عمومی ریاست جمهوری تاجیکستان با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به این کشور گفت: روابط میان دوشنبه و تهران بهبود خواهد یافت.

مقام تاجیک: روابط دوشنبه و تهران بهبود خواهد یافت

به گزارش خبرنگار وبلاگ طفره در دوشنبه، عبدالجبار رحمان زاده مسئول روابط عمومی ریاست جمهوری تاجیکستان در یک نشست مطبوعاتی گفت: روابط میان دوشنبه و تهران بهبود خواهد یافت.

وی گفت: دولت تاجیکستان از زمان کسب استقلال در دکترین سیاست خارجی خود بر اصل درهای باز تاکید داشته و بر این اساس با همه کشورهای دنیا و از جمله جمهوری اسلامی ایران روابط برقرار کرده است.

رحمان زاده با اشاره به سفر حسن روحانی رئیس جمهور ایران جهت شرکت در پنجمین اجلاس تعامل و اعتمادسازی آسیا و دیدار با امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان، گفت: باور دارم که سردی روابط که طی سال های اخیر بین دو کشور ایجاد شده بود، حل خواهد شد.

به گفته این مقام تاجیک، تاجیکستان همیشه خواستار همکاری های اقتصادی و فرهنگی با ایران بوده و در ملاقات امروز روسای جمهور دو کشور مسائل مربوط به توسعه همکاری های متقابل مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت و امیدواریم که همکاری ها گسترش یابد.

حسن روحانی به منظور شرکت در پنجمین اجلاس تعامل و اعتمادسازی آسیا که فردا در دوشنبه برگزار می شود تا ساعتی دیگر وارد تاجیکستان خواهد شد و با رئیس جمهور این کشور ملاقات خواهد کرد.

فردا همچنین در حاشیه این اجلاس با تعدادی از مقامات عالی کشورهای شرکت کننده نیز دیدار و گفت و گو انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ح

منبع: خبرگزاری فارس

به "مقام تاجیک: روابط دوشنبه و تهران بهبود خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام تاجیک: روابط دوشنبه و تهران بهبود خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید