نژادپرستان وادار به عقب نشینی شدند، عذرخواهی پدرو از وینیسیوس به خاطر استفاده از لفظ میمون بازی

به گزارش وبلاگ طفره، رئیس اتحادیه ایجنت های فوتبال اسپانیا که خطاب به وینیسیوس گفته بود دست از میمون بازی بردارد، از او عذرخواهی کرد.

نژادپرستان وادار به عقب نشینی شدند، عذرخواهی پدرو از وینیسیوس به خاطر استفاده از لفظ میمون بازی

جوزپ پدرول مجری برنامه ال چیرینگیتو به خاطر اظهارات جنجالی پدرو براوو رئیس اتحادیه ایجنت های فوتبال اسپانیا که در آن گفته بود وینسیوس پس از رقصش در برابر مایورکا باید میمون بازی را متوقف کند، عذرخواهی کرد.

به نوشته مارکا، پدررول از وینیسیوس عذرخواهی کرد و گفت: در اسپانیا میمون بازی نکن یعنی احمق بازی نکن. یعنی گنگ بازی نکن. ضمن اینکه ممکن است این یک بیان تاسف بار و نامناسب باشد، اما نژادپرستانه نیست.

وی اضافه نمود: پدرو براوو هم عذرخواهی کرد و من هم دوباره می گویم که اگر سیاه پوست هستید و اذیت شدید، از شما عذرخواهی می کنم. اگر سفید پوست هستید و فکر می کنید که این بیان تاسف بار بوده، عذرخواهی می کنم.

جوزپ پدرول گفت: سخنان پدرو براوو علیه وینیسیوس نژادپرستانه نبوده و فقط ممکن است بیان تاسف بار و نامناسبی باشد، اما نژادپرستانه نیست. می دانم که معمولاً وقتی اتفاقی در این برنامه می افتد، کرکس هایی وجود دارند که آماده حمله هستند، اما برای من مهم نیست. فقط برای من مهم است که وینیسیوس و هر بیننده دیگری از این برنامه اذیت نشود.

سخنان رئیس اتحادیه ایجنت های فوتبال اسپانیا (AEAF) نه تنها دنیای فوتبال اسپانیا را بر هم ریخت بلکه باعث شد انگشت نژادپرستی به سمت او نشانه رود. کار به آنجا رسید که رئال مادرید گفت از هر کسی که عبارات نژادپرستانه نسبت به بازیکنان ما ابراز می نماید همچون اظهارنظر های تاسف بار در ساعات اخیر علیه وینیسیوس جونیور، شکایت می کنیم.

وبلاگ طفره ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نژادپرستان وادار به عقب نشینی شدند، عذرخواهی پدرو از وینیسیوس به خاطر استفاده از لفظ میمون بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نژادپرستان وادار به عقب نشینی شدند، عذرخواهی پدرو از وینیسیوس به خاطر استفاده از لفظ میمون بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید