هشدار درباره موج تازه آنفلوآنزا در آمریکا

به گزارش وبلاگ طفره، مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در آمریکا از شروع یک موج جدید ابتلا به بیماری آنفلوآنزا در این کشور خبر داده و نسبت به تبعات آن هشدار داده است.

هشدار درباره موج تازه آنفلوآنزا در آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ طفره به نقل از اسلش گیر، بر اساس گزارش این مرکز ویروس های H1N1 و H3N2 آنفلوآنزا نوع اول و ویروس های آنفلوآنزای نوع دوم یا بی به طور گسترده در حال انتشار در نقاط مختلف آمریکا بوده و ویروس های H3N2 با سرعت بسیار بالایی در حال گسترش هستند.

در مجموع میزان ابتلا به بیماری آنفلوآنزا در بیست ایالت آمریکا در حد بالایی است و تنها 4 ایالت هستند که در این زمینه مشکل چندانی نداشته و میزان ابتلا به بیماری مذکور در آنها بالا نیست.

از جمله ایالاتی که فراوانی ابتلای به آنفلوآنزا در آنها بالاست می توان به ایندیانا، ویرجینیای غربی، کارولینای شمالی و جنوبی، آلاسکا، آلاباما، اورگان، یوتا، نیومکزیکو، تگزاس و غیره اشاره نمود. این مشکل در ایالاتی همچون کالیفرنیا، اوهایو، واشنگتن، میشیگان و ویسکانسین چندان حاد نیست.

انتظار می رود طی هفته های آینده در 48 ایالت آمریکا میزان ابتلا به آنفلوآنزا به شدت افزایش یابد، به گونه ای که حداقل نیمی از مساحت هر ایالت با مشکل یادشده درگیر شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "هشدار درباره موج تازه آنفلوآنزا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار درباره موج تازه آنفلوآنزا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید