پیام به قلعه نویی از اروپا؛ آماده ام و می توانم در 3 جام جهانی بازی کنم

به گزارش وبلاگ طفره، اللهیار صیادمنش مهاجم 21 ساله تیم ملی ایران و باشگاه هال سیتی انگلیس پس از پشت سر گذاشتن دو مصدومیت سنگین حالا آماده بازی شده است.

پیام به قلعه نویی از اروپا؛ آماده ام و می توانم در 3 جام جهانی بازی کنم

به گزارش وبلاگ طفره صیادمنش باوجود اینکه قبل از جام جهانی آسیب دید و حضور در تیم ملی ایران را به همین علت از دست داد اما نسبت به بازگشت دوباره به تیم ملی و بازی در جام های جهانی بعدی امیدوار است.

این مهاجم ایرانی در شرح شرایطش گفت: بعد از چهارمین یا پنجمین بازی فصل بود که مصدوم شدم و تحت عمل جراحی قرار گرفتم. چهار ماه از میادین دور بودم و برگشتم، جام جهانی را از دست دادم و سپس مصدومیت دیگری سراغم آمد که باعث شد دو ماه از میادین دور باشم.

صیادمنش اضافه کرد: جام جهانی رویای همه بازیکنان است، اما این آسیب ها می تواند در فوتبال اتفاق بیفتد. پس از مصدومیت، با پدر و مادرم، همسرم و خانواده ام صحبت کردم. همه آنها به من یاری کردند تا مسائل را حل کنم. توانستم روی کارم و ریکاوری متمرکز بشوم تا به آمادگی جسمانی برگردم و به تیمم یاری کنم.

این مهاجم ایرانی در مورد شانس حضورش در جام های جهانی بعد تاکید نمود: فکر می کنم اگر همه چیز خوب باشد، می توانم در دو یا سه جام جهانی دیگر بازی کنم، اما در حال حاضر، وقت آن است که تمام تمرکزم روی باشگاهم باشد. هر زمان که آنها مرا برای بازی در تیم ملی دعوت نمایند، آماده هستم.

در مجموع، اللهیار در این فصل 29 بازی از رقابتهای چمپیونشیپ را از دست داد. اکنون او به آمادگی رسیده است و برای لیام روسنیر سرمربی هال سیتی که از هواداران پرشور این مهاجم سرعتی است در دسترس است.

طبق گزارش وب سایت hulldailymail، اللهیار مایل است زمان از دست رفته را در هفته های خاتمهی رقابت های لیگ دسته اول انگلیس جبران کند.

او گفت: من واقعاً خوشحالم که به زمین برگشتم. برای یاری به تیمم تا خاتمه فصل سخت کار خواهم کرد. واقعاً خوب است که بعد از این مدت طولانی برگشتم اما باید برای ادامه فصل سخت تر کار کنم.

مهاجم ایرانی هال سیتی در خاتمه گفت: به عنوان یک فوتبالیست، شما می خواهید بازی کنید. بنابراین بازگشت به بازی برای من واقعاً لذت بخش است. همینطور نحوه بازی ما باعث شده است که واقعاً لذت بخش باشد، نه فقط برای من، بلکه برای همه بازیکنان تیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "پیام به قلعه نویی از اروپا؛ آماده ام و می توانم در 3 جام جهانی بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام به قلعه نویی از اروپا؛ آماده ام و می توانم در 3 جام جهانی بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید