چاپ کتاب اعضای هیئت علمی دانشگاه سمنان به همت انتشارات بین المللی CRC Press

به گزارش وبلاگ طفره، کتاب اعضای هیئت علمی دانشگاه سمنان با اسم Green Extraction in Separation Technology را انتشارات بین المللی CRC Press منتشر کرد.

چاپ کتاب اعضای هیئت علمی دانشگاه سمنان به همت انتشارات بین المللی CRC Press

به گزارش از ، سعدالدین معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت: کتاب استخراج سبز در فناوری جداسازی به همت علی حقیقی اصل و مریم خواجه نوری از اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه سمنان نگارش و به وسیله انتشارات بین المللی CRC Press منتشر شد.

او اضافه کرد: این کتاب مبانی شیوه های نوین استخراج اسانس های طبیعی از گیاهان دارویی را با تأکید بر استخراج با آب زیر دمای بحرانی تشریح و کاربرد کتاب در علوم مختلف مهندسی ازجمله مهندسی شیمی را مورد آنالیز قرار می دهد.

سعدالدین با توجه به کاربرد گسترده گیاهان دارویی در طیف وسیعی از علوم گفت: تا به امروز کتاب مرجعی که به آنالیز شیوه های نوین استخراج گیاهان دارویی با تأکید بر استفاده از حلال سبز آب زیر دمای بحرانی بپردازد و به صورت کامل، شفاف و نظام مند تشریح کند، ارائه نشده است و این نقصان مانعی را پیش روی علاقه مندان به این عرصه، به ویژه دانشجویان قرار داده است.

او ادامه داد: نویسندگان کتاب استخراج سبز در فنّاوری جداسازی کوشش نموده اند تا با نگارش کتاب حاضر و ارائه هرچه کامل تر مبانی شیوه های نوین استخراج سبز، نقصان موجود را جبران و راستا علاقه مندان به این عرصه را هموارتر نمایند.

علی حقیقی اصل عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان با چاپ هفت اسم کتاب و بیش از 120 اسم مقاله به وسیله ناشران معتبر داخلی و بین المللی و بعلاوه هدایت خاتمه نامه ها و رساله های متعدد در موضوعات استخراج و دکتر مریم خواجه نوری عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان با چاپ دو اسم کتاب و بیش از 30 اسم مقاله به وسیله ناشران معتبر داخلی و بین المللی ازجمله متخصصان داخلی در این زمینه تحقیقاتی هستند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چاپ کتاب اعضای هیئت علمی دانشگاه سمنان به همت انتشارات بین المللی CRC Press" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ کتاب اعضای هیئت علمی دانشگاه سمنان به همت انتشارات بین المللی CRC Press"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید