یحیی در پی یک بازیکن خارجی دیگر، آخرین شرایط ثبت قرارداد تمیروف، درون دروازه، نگرانی بزرگ سرخپوشان

به گزارش وبلاگ طفره، خبرگزاری خبرنگاران- این احتمال وجود دارد یک بازیکن خارجی دیگر هم به پرسپولیس اضافه گردد

یحیی در پی یک بازیکن خارجی دیگر، آخرین شرایط ثبت قرارداد تمیروف، درون دروازه، نگرانی بزرگ سرخپوشان

به گزارش وبلاگ طفره، یحیی گل محمدی یک بازیکن خارجی دیگر هم می خواهد. باشگاه پرسپولیس پس از آنالیز مدارک مرتبط با جذب قانونی شرزود تمیروف اقدام به عقد قرارداد رسمی با این بازیکن کرد تا وی به جمع مهاجمان سرخپوش مرکز اضافه شود. تمیروف در حالی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شد که سرمربی پرسپولیس توجه ویژه ای به جذب بازیکن اروپایی که بلندقامت بوده و بتواند در ارسال سانتر از جناحین برای این تیم مثمر ثمر باشد داشت.

تمیروف پس از وحدت هنانوف و منوچر صفروف سومین خرید این تیم محسوب می شود اما یحیی همچنان دنبال جذب مهاجم بلند قامت است تا قدرت حفظ توپ نیز داشته باشد. از این رو گل محمدی همچنان رزومه و فیلم بازیکنانی که از سوی چند ایجنت در اختیارش نهاده شده را آنالیز می نماید تا بتواند برترین گزینه را به رضا درویش مدیرعامل باشگاه معرفی کند.

قرارداد مهاجم نو پرسپولیس تا به امروز با این باشگاه ثبت نشده است. دو روز قبل جمشید نورشرق، رییس کمیته شرایط فدراسیون فوتبال درباره شرایط ثبت قرارداد شرزود تمیروف، بازیکن ازبکستانی نو پرسپولیس بیان کرد به علت بدهی قطعی خارجی نداشتن این تیم مسئله ای برای ثبت قرارداد وی ندارد و پرونده باشگاه پدیده با پرسپولیس مسئله ای برای ثبت قرارداد این مهاجم ایجاد نمی نماید.

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را برای بازی با صنعت نفت آبادان بعد از یک روز استراحت، آغاز کرد. به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای بازی برابر صنعت نفت در آبادان، از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز (پنج شنبه) در استادیوم شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

پیش از آغاز تمرین، یحیی گل محمدی دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و شرایط تمرینات و بازی پیش رو را برای آنها تشریح کرد. سپس سرخپوشان زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن ها را گرم کردند و در اختیار کادر فنی نهاده شدند. پاسکاری های کوتاه و ترکیبی، ارسال از جناحین و شوت به سمت دروازه در برنامه بود و فوتبال درون تیمی در دستور کار نهاده شد. تمرین روز گذشته حدود 70 دقیقه به طول انجامید. امید عالیشاه مثل تمرین گذشته در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کرد. حامد پاکدل که به خاطر اتفاقی که برای او پیش آمده بود، زیر نظر کادر پزشکی قرار گرفته است و سیامک نعمتی هم بعد از عمل جراحی که داشت، پس از دوران نقاهت به تمرینات باز خواهد گشت.

به نظر می رسد احمد گوهری نیز همانند حامد لک نمی تواند خیال طرفداران پرسپولیس را از درون دروازه تیم شان راحت کند. احمد گوهری در بازی با مس رفسنجان آسیب پذیر نشان داد. حامد لک پس از مدتها حضور ثابت در چارچوب دروازه پرسپولیس و پس از اشتباهات مکرری که به ویژه در بازی با گل گهر انجام داد، بالاخره نیمکت نشین شد تا احمد گوهری گلر تازه وارد این تیم فرصت بازی در جمع سرخ پوشان را پیدا نموده و برای اولین بار با پیراهن پرسپولیس مقابل مس رفسنجان به میدان برود. اما نکته ای که در این حضور کاملا معین بود به آسیب پذیری احمد گوهری به ویژه روی توپ های هوایی برمی شود و این که گوهری هم مثل لک روی خروج ها مشکل دارد و این تشابه نشان می دهد داوود فنایی باید در تمرینات بیشتر کار نموده و تمرکز بیشتری روی تمرین دادن گلرهایش داشته باشد.

به هرحال فراموش نکنیم پرسپولیس در فصل جاری بیشترین ضربه را از روی ضربات ایستگاهی خورده و بیشترین گل های دریافتی اش از روی هوا بوده است. ناهماهنگی مدافعان و هراس آن ها از ضعف گلرها روی این صحنه ها به یک معضل تبدیل شده و تصور می شد احمد گوهری بتواند این ضعف را پوشش دهد اما در بازی با مس رفسنجان، احمد گوهری نیز بیشتر روی سانترها روی خط دروازه ایستاد و کمتر روی ضربات برای خروج از چارچوب جسارت به خرج داد. او در یکی دو مقطع نیز نشان داد کاملا یک گلر دو ضرب گیر محسوب می شود.

به هر روی پس از جدایی بیرانوند، پرسپولیس هنوز نتوانسته درون دروازه شاهد حضور یک دروازه بان شش دانگ باشد و چاره ای ندارد جز این که این فصل را با همین داشته ها به سرانجام برساند. از این رو یحیی گل محمدی و بیشتر داوود فنایی برای حل این مشکل باید فکر چاره باشند تا در بازی های به جای مانده با دریافت گل های مشابه پرسپولیس به سرنوشتی مشابه لیگ پانزدهم دچار نشود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "یحیی در پی یک بازیکن خارجی دیگر، آخرین شرایط ثبت قرارداد تمیروف، درون دروازه، نگرانی بزرگ سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی در پی یک بازیکن خارجی دیگر، آخرین شرایط ثبت قرارداد تمیروف، درون دروازه، نگرانی بزرگ سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید