120 هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند اهدا شد

به گزارش وبلاگ طفره، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از اهدای 120 هزار تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند اطلاع داد.

120 هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند اهدا شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، محسن حاجی میرزایی با اشاره شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا و تغییر آموزش دانش آموزان از آموزش حضوری به مجازی و نیازهای سخت افزاری که این بستر دارد، اظهار کرد: تمام توان وزارت آموزش وپرورش و سایر دستگاه ها، وزارتخانه­ ها، سازمان های دولتی، بخش عمومی خصوصاً نهادهای حمایتی و انجمن های خیریه ای و مردمی را به کارخواهیم گرفت تا در جهت تأمین تجهیزات هوشمند و در راستای طرح راهنمایی (هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک مدرسه، یک کلاس) نقش حمایتی خود را ایفا نماییم.

وی اضافه کرد: این جریان با موضوع نهادهای حمایتی، خیریه ای، انجمن های مردمی و اقشار مختلف مردم تحقق خواهد یافت و درعین حال تلاش خواهیم کرد تا از تمام ظرفیت­های بخش دولتی و بخش عمومی استفاده کنیم.

وزیر آموزش وپرورش توضیح داد: ما تمام توانمان را با یاری نهادهای حمایتی و مردمی به کارخواهیم گرفت تا دانش آموزان با رویکرد تداوم آموزش، پوشش حداکثری و انعطاف حداکثری از همه امکانات و ظرفیت ها برای آموزش وپرورش بهره ببرند و در این راستا از هیچ تلاش فروگذار نخواهیم کرد.

وی در سرانجام از راه اندازی سامانه ای باقابلیت جمع آوری یاری های خیرین اطلاع داد و گفت: به زودی سامانه ای راه اندازی خواهد شد که تمام فعالیت استان ها در این خصوص ثبت می گردد و امکان یاری خیرین و نهادهای حمایتی و مردمی به وسیله این سامانه در راستای تقویت آموزش مجازی و دیجیتالی با استفاده از ظرفیت خیرین و اهداکنندگان به شکل مدرسه ای، شهرستانی، استانی و ملّی ثبت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "120 هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "120 هزار تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید