13 نمایشگاه فروش بهاره در آذربایجان غربی افتتاح شد

به گزارش وبلاگ طفره، جعفر صادق اسکندری ظهر یکشنبه در نشست خبری در مورد فعالیت های این سازمان در ایام نوروز بیان داشت: این فروشگاه ها با هدف تعدیل قیمت ها، توزیع مناسب اقلام مورد احتیاج مردم، عرضه مستقیم کالا با بیش از 812 غرفه در سراسر استان برپا شدند.

13 نمایشگاه فروش بهاره در آذربایجان غربی افتتاح شد

وی با بیان اینکه فعالیت این نمایشگاه ها تا 25 اسفندماه سالجاری در سطح استان ادامه خواهد داشت اظهارداشت: در این نمایشگاه ها کالاهای اساسی مورد احتیاج شهروندان برای ایام عید به ویژه آجیل، شیرینی جات، مواد پروتئینی، پوشاک، کیف و کفش و مواد شوینده در این نمایشگاه ها عرضه می گردد.

اسکندری با اعلام اینکه نمایشگاه فروش بهاره مرکز استان نیز در پارک جنگلی محل دایمی نمایشگاه های ارومیه دایر شده، افزود: در این نمایشگاه کالاهای مورد احتیاج مردم با 10 تا 15 درصد زیر قیمت های متعارف در سطح بازار به فروش می رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی یاد آور شد: در راستای تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالا علاوه بر برپایی نمایشگاه های فروش بهاره، 225 واحد صنفی نیز بصورت عرضه مستقیم کالا و فروش فوق العاده فعالیت خواهند کرد.

اسکندری با اشاره به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال، گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز با هدف نظارت بر وضعیت بازار این کالاها و خدمات، ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی سریع به شکایات اجرا می گردد.

وی با بیان اینکه نظارت در بازار در دو عرصه کالا و خدمات انجام می گردد، گفت: بخش کالا شامل لباس، کیف و کفش، اقلام خوراکی، میوه و تره بار، لبنیات و سایر مایحتاج مردم است ودر بخش خدمات نیز بازرسی شرکت های مسافربری هوایی و زمینی، اماکن تفریحی و فرهنگی، واحدهای اقامتی ، رستوران های داخل شهر و بین شهری انجام می گردد.

اسکندری همچنین با اشاره به اجرای گشت های مشترک بازرسی مطرح نمود: علاوه بر بازدید منظم روزانه بازرسان این سازمان و اتاق اصناف از مراکز عرضه کالا و خدمات در سطح استان، گشت های مشترکی احتیاج با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت وسازمان تعزیرات حکومتی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در ادامه به اقدامات انجام شده در راستای تنظیم بازار استان از ابتدای سالجاری تا کنون اشاره نمود و گفت: توزیع 3 هزار و 200 تن مرغ گرم و منجمد در ایام ماه مبارک رمضان، توزیع 9 هزار تن برنج تایلندی با قیمت های 6 هزار و 7 هزار ریال به ازای هرکیلو، توزیع 500 تن برنج شیرودی، توزیع 2 هزار تن شکر ، توزیع 6 هزار تن برنج هندی و توزیع 300 تن نخود و عدس از جمله کالاهای اساسی توزیع شده در ایام مختلف سالجاری است.

وی گفت: همچنین برای تامین بازار میوه در ایام نوروز آذربایجان غربی نیز 2 هزار و 500 تن پرتقال و 500 تن سیب به همراه، مرغ، روغن نباتی، شکر و برنج نیز به مقدار کافی برای شب عید ذخیره سازی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "13 نمایشگاه فروش بهاره در آذربایجان غربی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 نمایشگاه فروش بهاره در آذربایجان غربی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید