آخرین مهلت انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی امروز سرانجام می یابد

به گزارش وبلاگ طفره، مهلت انتخاب واحد دانشجویان شهید بهشتی برای نیم سال اول سال تحصیلی 1401 -1400 امروز، 22 شهریور انتها می یابد.

آخرین مهلت انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی امروز سرانجام می یابد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ طفره، بر اساس تقویم آموزشی نیم سال اول سال تحصیلی 1401 -1400 انتخاب واحد دانشجویان شهید بهشتی امروز 22 شهریور ماه امسال سرانجام می یابد و کلاس های آموزشی دانشجویان از روز شنبه 27 شهریور شروع می گردد.

دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در روز های شنبه و یکشنبه 3 و 4 مهر ماه می توانند نسبت به حذف و اضافه دروس خود اقدام نمایند. کلاس های نیم سال اول تحصیلی این دانشجویان هم روز چهارشنبه 15 دی ماه سرانجام می پذیرد.

امتحانات دانشجویان شهید بهشتی برای نیم سال اول تحصیلی از روز شنبه 18 دی شروع می گردد و تا روز چهارشنبه 29 این ماه ادامه دارد.

دانشگاه شهید بهشتی تاکید نموده است، دانشجویانی که در زمان حذف و اضافه اقدام به ثبت نام با تاخیر می نمایند مشمول اخذ حداقل واحد خواهند بود.

بعلاوه دانشجویان مشمول پرداخت شهریه که داری بدهی اقتصادی هستند باید قبل از زمان انتخاب واحد نسبت به مشخص تکلیف شرایط شهریه خود با امور اقتصادی دانشگاه هماهنگی لازم را انجام دهند، در غیر این صورت ثبت نام و انتخاب واحد برای آن ها میسر نیست.

آن دسته از دانشجویانی که در مهلت مقرر اعلام شده، کاربرگ نظرسنجی اساتید را تکمیل ننموده اند، هم در آخرین روز انتخاب واحد مجاز به اخذ واحد خواهند بود.

بر اساس اعلام دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویانی که در هر نیمسال تحصیلی در زمان مقرر مشخص شده، بدون کسب اجازه از دانشگاه ثبت نام و انتخاب واحد ننمایند، منصرف از تحصیل محسوب می شوند و اجازه ادامه تحصیل ندارند.

دانشجویان، مجاز به انتخاب واحد کمتر از حد نصاب مشخص شده در آئین نامه های آموزشی (برحسب سال ورود و مقطع) نیستند، مگر به دلایل موجه و خارج از اراده دانشجو که این موضوع هم باید به تائید گروه، واحد آموزشی و مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آخرین مهلت انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی امروز سرانجام می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی امروز سرانجام می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید