آیگپ در بیست و دومین نمایشگاه ایران تلکام

به گزارش وبلاگ طفره، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راهکار های نوآورانه (ایران تلکام) از تاریخ 2 الی 5 دی ماه امسال برگزار می گردد.

آیگپ در بیست و دومین نمایشگاه ایران تلکام

به گزارش روابط عمومی آیگپ، نمایشگاه ایران تلکام سال جاری از تاریخ 2 الی 5 دی ماه برگزار خواهد شد. مجوز برگزاری نمایشگاه، سال جاری رسما از اوایل مهرماه صادر و تاکید شده است که با توجه به پروتکل های بهداشتی برگزارشود.

این دوره از نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی نیز با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و ارائه سرویس های مختلف برگزار خواهد شد.

آیگپ به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان، سال جاری در نمایشگاه ایران تلکام، در پاویون مخصوص شرکت های دانش بنیان، سالن 7، میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

گروه کیان ایرانیان، با ارائه محصولات متنوعی همانند دورمی، چاپار، آیگپ تی وی، فین تک، شارژیت، کلابیک، درایب و ... و بعلاوه محصول ویژه آیگپ که تنها پیغام رسان ایرانی متن باز در خاورمیانه است، همیشه پیشرو در فراوری سیستم های اطلاعاتی مختلف تحت وب و موبایل و طراحی و پیاده سازی بزرگترین پیغامرسان بومی ایران بوده است.

اپلیکیشن آیگپ در تمامی سیستم عامل های ویندوز، اندروید، لینوکس، مک و آیفون قابل استفاده بوده و اولین پیغام رسان بومی در حال توسعه در زمینه های مختلف هوش مصنوعی (AI) است که در نظر دارد از این قابلیت اپلیکیشن خود نیز در کنار سایر امکانات آیگپ در ایران تلکام 1400 رونمایی کند.

آیگپ با این محصول منحصربفرد (AI) و سایر امکانات و خدمات ویژه اش در کنار ارائه سایر محصولات گروه کیان آماده میزبانی از کلیه محققان، علاقه مندان و بازدید کنندگان محترم از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات (ایران تلکام) در محل نمایشگاه دائمی بین المللی تهران، پاویون شرکت های دانش بنیان، سالن 7 است.

منبع: انتخاب

به "آیگپ در بیست و دومین نمایشگاه ایران تلکام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیگپ در بیست و دومین نمایشگاه ایران تلکام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید