اسکوتر برقی عجیب سِگوِی!

به گزارش وبلاگ طفره، Segway به تازگی با عرضه اسکوتر الکترونیکی GT2 با حداکثر سرعت 70 کیلومتر بر ساعت وارد بازار اسکوتر های برقی شده است. Segway GT2 یک اسکوتر برقی ایستاده است که با عملکرد عالی خود به این صنعت ورود نموده است.

اسکوتر برقی عجیب سِگوِی!

به گزارش وبلاگ طفره، ویژگی های این اسکوتر برقی با استاندارد مورد انتظار از اسکوتر های الکترونیکی ایستاده فرق دارد و با معمولی بودن فاصله زیادی دارد. یک اسکوتر الکترونیکی معمولا روی چرخ های 8 اینچی سوار می گردد، در حالی که این اسکوتر دارای چرخ های 11 اینچی و دو موتور الکتریکی با قدرت ترکیبی 3 کیلووات است که قادر به ارائه سرعت 70 کیلومتر بر ساعت است و می تواند در کمتر از 5 ثانیه از سرعت صفر به سرعت 48 کیلومتر بر ساعت برسد که سرعت بالایی است.

Segway می گوید سرعت 70 کیلومتر برساعت باید فقط باید در پیست استفاده گردد. سرعت بالای Segway GT2 ممکن است در بعضی مکان ها جلوی صدور مجوز را بگیرد، برای مثال این سرعت سه برابر سرعت قانونی اسکوتر های الکترونیکی در بلژیک است. اما می توان سرعت این اسکوتر را با استفاده از برنامه تلفن هوشمند کاهش داد. لاستیک های بدون تیوب دارای ترکیب لاستیکی خاصی هستند که به علت ساختار ژله ای دارای ویژگی خود ترمیم شونده هستند. این ویژگی سبب حفظ ایمنی در سرعت های بالا و هنگام برخورد با موانع حساس به سوراخ خواهد شد.

این اسکوتر دارای لاستیک هایی پهن تر از حد معمول است. ویژگی هایی مانند میرایی قابل تنظیم، دوشاخه تعلیق با تکنولوژی بالا در جلو و نمایشگر شفاف بین دسته های فرمان این اسکوتر الکترونیکی را نسبت به سایرین متمایز می نماید. این ویژگی ها سبب می گردد تا بتوان از Segway GT2 در خارج از جاده نیز استفاده کرد. GT2 سریع ترین اسکوتر برقی نیست، زیرا Minimotors و Kaabo دارای چندین مدل اسکوتر هستند که سرعتی بیش از 90 کیلومتر بر ساعت دارند. پرسرعت ترین اسکوتر جهان در حال حاضر مربوط به شرکت Rion می باشد که مدل RE90 آن توانایی رسیدن به سرعت 120 کیلومتر بر ساعت را دارد. 120 کیلومتر بر ساعت، سرعت قانونی خودرو ها در بزرگراه های بلژیک است.

این اسکوتر های پرسرعت به همراه یک کلاه ایمنی عرضه می شوند و فاقد لباس محافظ هستند که از نظر ایمنی نگران کننده است. Segway GT2 بعلاوه دارای ویژگی کنترل کشش برای تعدیل سرعت و قدرت در مواقعی که احتمال لیز خوردن چرخ وجود دارد، می باشد. وزن این اسکوتر 52 کیلوگرم است و در مجموع با وزن سرنشین می تواند تا 150 کیلوگرم وزن داشته باشد. Segway GT2 بردی در حدود 120 کیلومتر دارد و تا انتها سال عرضه خواهد شد.

منبع: newmobility

منبع: فرارو

به "اسکوتر برقی عجیب سِگوِی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوتر برقی عجیب سِگوِی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید