اقدام ویلموتس قابل تقدیر است، بحرین برای تیم ملی دردسرساز می گردد

به گزارش وبلاگ طفره، ایمان عالمی در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص تغییر نسلی که توسط ویلموتس انجام شده است، گفت: قبل از سرمربی بلژیکی، کی روش این کار را به درستی انجام داده و حالا ویلموتس در حال ادامه راه سرمربی سابق است. در حال حاضر بازیکنان خوبی در تیم ملی هستند که جایگزین نفراتی چون آندو تیموریان، جواد نکونام و دیگر پا به سن گذاشته ها در تیم ملی هستند. کی روش به خوبی تغییر را در تیم ملی به وجود آورد و ویلموتس هم با دیدن بازی های لیگ همان راه را ادامه داده است.

اقدام ویلموتس قابل تقدیر است، بحرین برای تیم ملی دردسرساز می گردد

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می توانیم بحرین را هم شکست دهیم، اعلام کرد: کامبوج که حریف قدرتمندی نبود اما بحرین تا حدودی برای ما درد سر ساز خواهد شد. اگر از یک ترکیب مناسب برابر حریفان استفاده کنیم، مطمئناً به پیروزی حتمی دست پیدا خواهیم کرد.

مهاجم پیشین استقلال درباره جدایی فرهاد مجیدی از تیم امید گفت: فرهاد یک بازیکن بزرگ با ویژگی های خاص بود. از محبوبیت بالایی برخوردار است. در چند بازی هم در استقلال به عنوان سرمربی پیروز بود و پتانسیل این را دارد که بتواند در سالهای آینده یک سرمربی خوب باشد. کار برای او در تیم های بزرگ سخت نیست چون تجربه بالایی دارد. اما متأسفانه وقتی امکانات و ابزار در اختیارت نباشد، شرایط روز به روز سخت تر می گردد و من اعتقاد دارم حضور مجیدی از ابتدا در تیم امید اشتباه بود و نباید چنین کاری را انجام می داد و حالا امیدوارم سرمربی جدید بتواند با تیم امید روزهای پیروزی را پشت سر بگذارد.

عالمی در مورد شرایط این روزهای استقلال، توضیح داد: تجربه در این روزها نشان داده که هیچ چیز سر جای خودش نیست و متأسفانه این یکی از دلایل عدم پیروزیت استقلال است. این تیم باید با برنامه ریزی بهتری پای به میدان بگذارد تا بتواند عملکرد خوبی هم داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اقدام ویلموتس قابل تقدیر است، بحرین برای تیم ملی دردسرساز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام ویلموتس قابل تقدیر است، بحرین برای تیم ملی دردسرساز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید