امین میرزازاده: با تمام دردی که داشتم طلا گرفتم؛ از شدت ورم پایم در کفش جا نمی شد

به گزارش وبلاگ طفره، تهران (پانا) - قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا در صربستان می گوید در ملاقات فینال مصدوم شده و با درد توانسته مدال طلا بگیرد.

امین میرزازاده: با تمام دردی که داشتم طلا گرفتم؛ از شدت ورم پایم در کفش جا نمی شد

امین میرزازاده در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اضافه کرد: مسابقات امیدهای زیر 23سال دنیا از سطح بالایی برخوردار بود. تمام قهرمانان این رده سنی حضور پیدا نموده بودند، من هم پنج کشتی گرفتم؛ دوراول کشتی گیر نروژ را شکست دادم و در دور دوم با کشتی گیر روسی کشتی گرفتم و در همین کشتی بود که دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شدم ولی خداراشکر توانستم با این شرایط کشتی خوبی را به نمایش بذارم و شکستش دهم.

وی ادامه داد: دور بعد با کشتی گیر قزاقستان کشتی گرفتم و هر کشتی که می گرفتم رفته رفته فشار به پایم بیشتر می شد و کشتی قبل از فینال را با حریف ترکیه ای گرفتم و بعد از پیروزی آسیب دیدگی ام تشدید شد و به محض رسیدن به خوابگاه مربیان و کادر فنی با کمپرس یخ تورم پایم را کمی تسکین دادند.

میرزازاده توضیح داد: روز قبل از فینال مربیان تمام تلاششان را کردند که تورم پایم کم گردد و بتوانم کشتی بگیرم، از شدت ورم، پایم در کفش جا نمی شد اما تمام سختی را تحمل کردم و در کشتی فینال حضور پیدا کردم. خداراشکر می کنم که توانستم کشتی های هوشمندانه ای بگیرم و تحرک زیادی هم نداشته باشم. کشتی پنجم را هم با پیروزی به انتها رساندم.

وی توضیح داد: حریف فینالم کشتی گیر بسیار قدری بود. باتوجه به آسیب دیدگی ام با مدیریت بیشتری باید پیروز می شدم که خوشحالم توانستم به این مهم دست پیدا کنم. کسب عنوان قهرمانی و خوشحالی مردم عزیز ایران به تمام سختی هایی که کشیدم می ارزد. از کادر فنی بزرگسالان و امید تشکر می کنم. از مردم عزیز کشورم مخصوصا مردم شریف شهرستان گتوند که همواره به من لطف داشته اند و با استقبال پرشورشان همراهی ام کردند هم بسیار سپاسگزارم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "امین میرزازاده: با تمام دردی که داشتم طلا گرفتم؛ از شدت ورم پایم در کفش جا نمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امین میرزازاده: با تمام دردی که داشتم طلا گرفتم؛ از شدت ورم پایم در کفش جا نمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید