انجام عمل زیبایی در سالن های آرایشی تخلف است

به گزارش وبلاگ طفره، معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: انجام عمل های زیبایی در سالن های آرایشی دخالت در کار پزشکان بوده و تخلف است.

انجام عمل زیبایی در سالن های آرایشی تخلف است

محسن فرهادی، معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به انجام کارهای زیبایی در بعضی از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی اظهار کرد: امروزه بعضی از آرایشگاه های مردانه و زنانه به خصوص سالن های زیبایی زنانه، اقدام به انجام عمل های زیبایی نموده که این کار دخالت در امور پزشکی و درمان محسوب می گردد.

او اضافه کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی وزارت بهداشت، انجام عمل های زیبایی در سالن های آرایشی تخلف است.

معاون فنی و مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت ادامه داد: اگر آرایشگاهی کارهای زیبایی را هم با درخواست مشتری انجام دهد، تخلف نموده است و با این مراکز به وسیله قانون، برخورد خواهد شد.

فرهادی اعلام کرد: آرایشگران صرفا کارهایی مربوط به زیبایی را مجاز بوده و باید از دستکاری پوست و قسمت های مختلف بدن با هدف زیبایی بپرهیزند زیرا این کار فقط مربوط به پزشکان و متخصصان این حوزه است.

فرهادی گفت: مراجعه نمایندگان به آرایشگاه ها و سالن های زیبایی هم برای حفظ سلامتی خود، باید از انجام هرگونه عمل زیبایی در سالن های آرایشی به وسیله افراد غیر متخصص پرهیز نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انجام عمل زیبایی در سالن های آرایشی تخلف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام عمل زیبایی در سالن های آرایشی تخلف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید